Realizované projekty

47. výzva Podpora komunitního života - navýšení alokace, více ZDE   ***   Stále otevřená výzva č. 46 Podpora sociálních služeb, komunitního života a sociálního bydlení   ***      ***   *** Změna zákona o zadávání veřejných zakázek od 1. 1. 2021 - odpovědné veřejné zadávání zde.   ***      ***   Průběžné informace k předloženým žádostem o podporu do výzvy č. 46 ZDE - stav k 12. 4. 2021.   ***   
Filtrovat podle prioritních os:1 2 3 4
Specifický cíl:
Registrační číslo projektu:
Žadatel:
Klíčové slovo:

Modernizace zařízení a vybavení škol P14 – polytechnické venkovní učebny v zahradách I.

Cílem projektu je modernizace zařízení a vybavení vybraných mateřských a základních škol na území MČ Prahy 14. Modernizace zařízení a pořízení nového vybavení bude zaměřeno na rozvoj polytechnických dovedností žáků. Plánovaný projekt umožní ve vybraných školách vybudovat nové polytechnické venkovní učebny. ...
Více


Podpora inkluze v Mateřské škole Praha 8 Chabařovická

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem. ...
Více


Zvýšení kvality vzdělávání pro žáky s odlišným mateřským jazykem na Gymnáziu Duhovka, s.r.o.

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem. ...
Více


Podpora inkluze na Obchodní akademii Holešovice

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem. ...
Více


H 4.0 Kulturně – komunitní centrum

Cílem projektu je vybudovat v nevyužívané budově hl. m. Prahy kulturně komunitní prostor pro zvolené cílové skupiny, který by naplňoval jejich potřeby komunitních a sociálních vazeb a eliminoval tak jejich sociální vyloučení. ...
Více


Inkluze v Smiling Baby School

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem. ...
Více


Rozšíření a zkvalitnění služeb poskytovaných podnikatelským inkubátorem ČZU Point One

Cílem projektu je odstranit bariéry startu podnikání studenta/absolventa ČZU prostřednictvím rozšíření jeho znalostí a dovedností nabídkou vzdělávacích aktivit a couchingu poskytovaných v zázemí podnikatelského inkubátoru. ...
Více


Podpora inkluze na ZŠ genpor. Františka Peřiny

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem. ...
Více


Odborná učebna přírodních věd

Cílem projektu je zkvalitnit infrastrukturu a vybavení pro základní vzdělávání v Městské části Praha 17, aby žákům základní školy byl umožněn rozvoj v klíčových kompetencích potřebných pro jejich další studium a uplatnění v praxi. ...
Více


Podpora inkluze na Pražské taneční konzervatoři a střední odborné škole

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem. ...
Více


Odborné učebny pro rozvoj přírodních věd a polytechnických dovedností – ZŠ J. Cimrmana, Praha – Lysolaje

Cílem projektu je vytvořit novou odbornou učebnu pro rozvoj polytechnických dovedností, učebnu pro výuku přírodních věd (fyzika, chemie, přírodopis) a počítačovou učebnu v ZŠ Praha – Lysolaje a vybavit je potřebným zařízením a vzdělávacími pomůckami pro rozvoj klíčových kompetencí žáků a související práce s digitálními technologiemi. ...
Více


Model CDC pro školní praxi

Cílem projektu je přispět k navýšení počtu specialistů na inkluzivní vzdělávání zahrnující práci s kompetencemi pro demokratickou kulturu na území Hlavního města Prahy prostřednictvím školení, podpůrných materiálů a podpory cílové skupiny. ...
Více


Podpora inkluze na Základní škole Duhovka

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem. ...
Více


Kulturně komunitní centrum Praha – Zbraslav

Cílem projektu je zlepšení postavení rodin s dětmi a dětí v nepříznivé sociální situaci na území MČ Praha – Zbraslav a preventivní aktivity vedoucí k co největší eliminaci ohrožení rodiny a dítěte. ...
Více


Vítej mezi námi

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem. ...
Více


Modernizace zařízení a vybavení škol MČ Praha 13 – Mateřská škola VEČERNÍČEK, Praha 13, Vlachova 1501

Cílem projektu je naplnění SR MAP za účelem zvýšení kvality vzdělávání dětí předškolního věku s ohledem na jejich specifické vzdělávací potřeby. ...
Více


Zkvalitnění polytechnické a přírodovědné výuky na ZŠ Praha – Lipence

Cílem projektu je zkvalitnění výuky na Základní škole Praha-Lipence pořízením specializovaného vybavení určeného pro polytechnickou a přírodovědnou výuku. ...
Více


Rozvoj přírodovědných a polytechnických dovedností dětí z MŠ DUHA včetně zajištění podpůrných opatření pro žáky se SVP

Cílem projektu je rozvoj polytechnických a přírodovědných dovedností dětí z MŠ DUHA a dalších spolupracujících škol včetně zajištění podpůrných opatření pro žáky se SVP. ...
Více


Podpora inkluze v Montessori školách Andílek

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem. ...
Více


Podpora inkluze v Mateřské škole Praha 5 Kurandové

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem. ...
Více