Realizované projekty

SOUTĚŽ „Exkurze Nové radnice v Praze“   ***   *** Změna zákona o zadávání veřejných zakázek od 1. 1. 2021 - odpovědné veřejné zadávání zde.   ***      ***   
Modernizace ZŠ Milíčov – Vybudování učebny přírodních věd
Hlavním cílem projektu je zvýšení kvality a dostupnosti infrastruktury pro vzdělávání a celoživotní učení prostřednictvím vytvoření moderní učebny přírodních věd, která bude odpovídat současným požadavkům a přinese zkvalitnění výuky těchto předmětů a přechod od převážně teoretické výuky k praktické. V rámci projektu dojde k pořízení moderního vybavení a pomůcek pro ...
Více
Investice do zahrady a vybavení mateřské školy MŠ Běhounkova 
Cílem je naplnění SR MAP za účelem zvýšení kvality vzdělávání dětí předškolního věku s ohledem na jejich specifické vzdělávací potřeby. V rámci příprav bylo navrženo nejlepší řešení pro investici, díky které dojde k modernizaci vybavení školy, k vybudování učeben zaměřených na posílení kreativity, manuální zručnosti a vztahu k přírodě i ...
Více
Vybudování multifunkční učebny pro rozvoj kompetencí žáků
Cílem projektu je zmodernizovat výuku cizích jazyků prostřednictvím vybudování moderní jazykové laboratoře. Budou provedeny drobné stavební úpravy a především bude pořízeno moderního vybavení od speciálního nábytku přes interaktivní výukovou techniku po speciální software zajišťující maximální funkčnost celého systému. Díky tomu bude výuku možné vést moderně a s využitím nejnovějších učebních ...
Více
Investice do pořízení výukových pomůcek v MŠ ČTYŘLÍSTEK 
Cílem je naplnění SR MAP za účelem zvýšení kvality vzdělávání dětí předškolního věku s ohledem na jejich specifické vzdělávací potřeby. V rámci příprav bylo navrženo nejlepší řešení pro investici, díky které dojde k modernizaci vybavení školy, k vybudování učeben zaměřených na posílení kreativity, manuální zručnosti a vztahu k přírodě i ...
Více
Investice do ZŠ Lupáčova 1/1200
Projekt vychází z analýzy situace a to na základě dotazníkového šetření mezi vedením školy, pedagogy a rodiči. Byly porovnány potřeby s okolními školami, Analýzou MAP, KAP, daty ČŠI a mezinárodními daty PISA. Byly vybrány oblasti investic, aby naplnily potřeby cílové skupiny. Průzkumem trhu bylo vybráno vybavení tak, aby dle 3E ...
Více
Investice do odborných učeben a vnitřní konektivity ZŠ Pražačka
Projekt vychází z analýzy situace a to na základě dotazníkového šetření mezi vedením školy, pedagogy a rodiči. Byly porovnány potřeby s okolními školami, Analýzou MAP, KAP, daty ČŠI a mezinárodními daty PISA. Byly vybrány oblasti investic, aby naplnily potřeby cílové skupiny. Průzkumem trhu bylo vybráno vybavení tak, aby dle 3E ...
Více
Investice do FZŠ PedF UK, Praha 13, Mezi Školami 2322
Investice do FZŠ PedF UK, Praha 13, Mezi Školami 2322 za účelem zvýšení kvality a dostupnosti základního vzdělávání a investice do pořízení výukových pomůcek pro práci se žáky dle jejich SVP a investice do vybavení potřebného pro rozvoj KK žáků Projekt vychází z analýzy situace a to na základě dotazníkového ...
Více
Modernizace učeben chemie, biologie, chovatelství a polytechnického vzdělávání
Předmětem předkládaného projektu je modernizace vybavení střední školy v Praze Libni. ...
Více
Fuchs2 – kulturně komunitní centrum
Projekt Komunitní centrum Fuchs2 vytvoří prostor na Praze 7 pro děti a mládež, kde budou moci trávit produktivně, kreativně a věnovat se aktivitám, které je budou rozvíjet. Program centra pomůže integrovat děti a mládež v sociálně nepříznivé situaci mezi jejich ostatní vrstevníky. Aktivity budou zaměřeny na rozvoj řemeslných dovedností, kreativity ...
Více
MŠ Domeček 54
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů / zákonných zástupců, projektová výuka, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. Roční obrat organizace v EUR: 157 418 Základní údaje o Cílové skupině: celkový ...
Více
Šablony OP PPR pro MŠ Činelky
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...
Více
Spojujeme svět III
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů / zákonných zástupců, projektová výuka, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedag. pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...
Více
Šablony OP PPR pro ZŠ COMPASS Praha
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, projektová výuka, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...
Více
Šablony OPPR pro Euroškolu Praha
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, projektová výuka, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...
Více
Mateřská umělecká škola Muška – pražské šablony III
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedag. pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...
Více
Multikulturní šablony III pro MŠ U Nové školy
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů / zákonných zástupců, projektová výuka, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...
Více
Modernizace učeben pro výuku odborných chemických předmětů
Hlavním projektový záměrem je modernizovat vybavení stávajících chemických laboratoří Masarykovi střední školy chemické. Škola chce projektem vytvořit ideální podmínky ke studiu a tak motivovat žáky k dalšímu vzdělávaní. Podpořit zvýšení zájmu žáků o výuku chemie v nejmoderněji vybavených učebnách a umožnit pedagogů osobnostní rozvoj díky používání inovativních a moderních metod ...
Více
Vznik Komunitního centra MANA
Předmětem projektu je obnova fasád, oken a balkonových dveří významné budovy Husova sboru ve Vršovicích, čímž dojde ke vzniku Komunitního centra MANA s nově zařazenými sociálně aktivizačními aktivitami. Jedná se o skupinu aktivit B – Podpora aktivizace komunitního života. Projektem bude podpořeno celkem 150 ze tří cílových skupin: senioři, děti ...
Více
Výzva č. 54 – V Meteo si rozumíme
Přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů / zákonných zástupců, projektová výuka, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedag. pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...
Více
Šablony OPP PR pro MŠ Villa Luna
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...
Více
ZŠ Livingston šablony Praha II
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...
Více
Multikulturní vzdělávání ve FMŠ Na Výšinách II
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. Roční obrat organizace v EUR: 800 264,96   ...
Více
Šablony II OP PPR pro ZŠ náměstí Jiřího z Poděbrad
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: přímá podpora dětí s OMJ, projektová výuka, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...
Více
Jsme IN – INspirováno INkluzí IV.
Projekt je zaměřen na personální podporu školy, přímou podporu dětí s OMJ a jejich rodičů / zákonných zástupců, projektovou výuku, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...
Více
Začleňování a podpora žáků s odlišným mateřským jazykem v Mateřské škole Orangery II
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora, projektová výuka, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...
Více
Navýšení kapacity MŠ Místecká
Smyslem projektu je vytvoření kvalitních materiálních podmínek pro rodiče dětí ze spádového obvodu MČ Prahy 18, aby mohli umístit své děti v cenově dostupném předškolním zařízení a vrátit se do pracovního procesu. Cílem projektu je rekonstrukce pavilonu D mateřské školy Místecká a vytvoření 2 nových tříd s kapacitou 56 dětí ...
Více
Vznik Komunitního centra ČCE Smíchov
Cílem projektu je vznik kulturně komunitního centra Farního sboru Českobratrské církve evangelické na Smíchově za účelem podpory sociální soudržnosti a integrace osob ohrožených sociálním vyloučením do místní komunity. Rekonstrukce objektu sboru umožní provozování řady činností, které budou aktivizovat jak CS projektu, tak místní společenství jako celek, vzájemně je propojovat, poskytovat ...
Více
Inkluze pro každého
Hlavním cílem projektu je posílit proinkluzivnost prostředí na pražských mateřských, základních a středních školách a zvýšit schopnost vzdělávacího systému a škol samotných zohledňovat specifické potřeby dětí a žáků s OMJ. ...
Více
Kolik třešní, tolik višní – work-life balance s OZP
Cílem projektu „Kolik třešní, tolik višní – work-life balance s OZP“ je zamezit zvyšujícímu se počtu osob trpících civilizačními onemocněními a nemocemi z povolání a tedy i nárůstu osob se zdravotním postižením ve společnosti. Uvedená onemocnění, jako jsou onemocnění vnitřních orgánů a to zejména nemoci oběhové soustavy, novotvary a nemoci endokrinní, ...
Více
Restart Shop
Projekt „Restart Shop“ se zabývá rozvojem a posílením infrastruktury sociálního podniku Restart Shop – tj. obchodu s darovaným zbožím. V rámci projektu budou zřizovány nové provozy a na nich pracoviště s podporovanými pracovními místy pro osoby z cílových skupin. Cílovými skupinami projektu jsou osoby bez přístřeší a osoby ohrožené bezdomovectvím, příslušníci ...
Více
Češtinou k inkluzi
Hlavním cílem projektu je posílit proinkluzivnost prostředí na pražských mateřských, základních a středních školách a zvýšit schopnost vzdělávacího systému zohledňovat specifické potřeby dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem. Hlavní cíl bude naplňován prostřednictvím následujících specifických cílů: Zvýšit kompetence pedagogických pracovníků při práci s dětmi a žáky s odlišným mateřským ...
Více
Učitel v roli Tvůrce
Projekt je věnován podpoře pedagogických pracovníků při implementaci inkluzivních principů ve vzdělávání s ohledem na zvýšení heterogenity jednotlivých tříd v souvislosti s aplikováním principů společného vzdělávání. S novým školským zákonem č. 82/2015 Sb., který nabyl účinnosti 1. září 2016, by měl být vytvořen efektivní systém záruk rovnoprávného přístupu každého ke ...
Více
Komunitní centrum Právě teď
Cílem projektu je spuštění a provozování komunitního centra „Právě teď“ zaměřeného na cílovou skupinu seniorů, bez ohledu na pohlaví, sociální statut, rasu, národnost nebo jiné charakteristiky. Nové komunitní centrum pro seniory z celé Prahy sídlí v Praze 8, Libni na adrese Bedřichovská 16, Praha 8. Nabízí mnoho aktivit, ale i ...
Více
Prověrka portfolia komercializačních konceptů formulovaných inovační agenturou ILA s využitím přístupu otevřených inovací
Náplní projektu inovační agentury ILA je prověření  3 komercializačních konceptů využívajících poznatků vlastního výzkumu a vývoje ILA formulovaných technikou „Open Innovation Schemes“. ...
Více
Rozšíření a podpora transferu technologií a znalostí na ČZU realizací aktivit „proof-of-concept“
Náplní projektu předkládaného Českou zemědělskou univerzitou je rozšíření a podpora rozvoje transferu technologií a znalostí na ČZU ověřením 13 komercializačních záměrů vygenerovaných různými fakultami ČZU a formulovaných jejím Centrem inovací a transferu technologií. Na základě Studie proveditelnosti provedené v prvním roce projektu bude minimálně 8 z těchto záměrů vyhodnoceno pozitivně ...
Více
Rovnost a rozdílnost – Komplexní podpora pedagogů při začleňování principů multikulturní výchovy a inkluze do života školy
Cílem projektu je začlenění principů multikulturní výchovy a inkluzivního vzdělávání do života škol. V rámci projektu budeme komplexně podporovat konkrétní školy, pedagogy a jejich žáky. Školy rozvinou inkluzivní klima, budou mít vypracované strategie pro spolupráci s rodinami z rozmanitých kulturních zázemí a odlišným mateřským jazykem. Na úrovni škol bude nastavena ...
Více
Metodická podpora, vzdělávání a zvýšení kapacit odborných pracovníků za účelem inkluze cizinců a menšin na ZŠ Kunratice
Hlavním cílem projektu je vytvořit vhodné podmínky pro maximální začlenění žáků s odlišným mateřským jazykem (dále jen OMJ), tedy cizinců-migrantů a menšin na ZŠ Kunratice. Tento hlavní cíl je rozdělen na dílčí podcíle, které korespondují s aktivitami projektu: Vytvořit jasný metodický rámec pro začlenění žáků s odlišným mateřským jazykem na ...
Více
Multikulturní škola – mezinárodní fiktivní firmy jako nástroj inkluze
Záměrem projektu je zvýšit kvalitu vzdělávání pedagogů a žáků naší střední školy s cílem vytvořit pozitivní proinkluzivní školní klima, ve kterém se zvýší motivace žáků s odlišným mateřským jazykem ke studiu na naší škole a k jejich snazšímu začlenění do společnosti. Splnění tohoto cíle vede přes realizaci klíčových aktivit, do ...
Více
Zipyho a Jablíkovi kamarádi – metodiky pro rozvoj sociálních dovedností
Hlavním cílem projektu je zvýšit kompetence pedagogických pracovníků a dalších pracovníků škol a školských zařízení pro práci s dětmi v heterogenních kolektivech proinkluzivního vzdělávacího systému poskytnutím uceleného komplexu vzdělávání, které zahrnuje dvě unikátní evaluované metodiky z Velké Británie pro práci s dětmi ve věku 5-7 a 7-9 let v oblasti ...
Více
Crossing Borders
Projekt sleduje dvě hlavní linie, a sice linii vzdělávací a linii asistenční. Jedním z hlavních cílů projektu je zvýšit povědomí žáků a studentů základních a středních škol i pedagogických pracovníků o migraci a jejích příčinách a aktivně je zapojit do procesu integrace na místní úrovni, a to za přímého kontaktu ...
Více
Inspirace pro inkluzi na pražských školách
Cílem projektu je zvýšit kvalitu vzdělávání prostřednictvím rozvoje a posílení inkluzivního vzdělávání na 5 základních a 3 středních školách, které splňují kritéria programu a podporovat rozvoj sociálních a občanských kompetencí u 2800 žáků a 140 pedagogů. Indikátory naplnění cíle: a) Informování 30 ředitelů a řídících pracovníků o právním a metodologickém ...
Více
Mosty k porozumnění
Celkovým cílem je přispět k posílení inkluze migrantů do společnosti a k porozumění a toleranci různých kultur prostřednictvím dílčích cílů: Zlepšit jazykové dovednosti min. 60 dětí/žáků s odlišným mateřským jazykem formou individuální podpory a přispět tak k jejich začlenění. Zvýšit proinkluzivnost min. v 10ti třídách, min. v 6ti školách; předpoklad ...
Více
Dětské skupiny v MŠ Zelenečská a MŠ Vybíralova – Praha 14
Hlavním cílem projektu je prostřednictvím vzniku dětských skupin podpora zvyšování možností uplatnění na trhu práce pro rodiče cílové skupiny. Bude tak možno rodičům nabídnout cenově dostupnou službu péče o děti do 3 let v mateřské škole Vybíralova a mateřské škole Zelenečská. Dohromady realizací vznikne 30 nových míst pro děti. Zřízením zařízení ...
Více
Kuchařky bez domova
...
Více
Chráněné pracoviště pro výrobu kosmetiky a potravinových doplňků
...
Více
DOMUS VITAE – vybavení komunitního integračního sociálního podniku
...
Více
Transformace a provoz dětské skupiny Berušky ZZ MČ
Hlavním cílem projektu je efektivnější podpora rodičů (zejména žen) dětí ve věku do nástupu do mateřské školy na území hlavního města Prahy a za tímto účelem dokončená transformace stávajícího oddělení jeslí ZZMČP4 na zařízení poskytující službu péče o děti v dětské skupině dle zákona č. 247/2014 Sb. a následný provoz ...
Více