Realizované projekty

   ***   Doporučení pro administraci projektů v rámci výzev č. 28, 49 a 54 - ZDE   ***      ***   Průběžné informace k předloženým žádostem o podporu do výzvy č. 46 ZDE - stav k 19. 10. 2020   ***   
Filtrovat podle prioritních os:1 2 3 4
Specifický cíl:
Registrační číslo projektu:
Žadatel:
Klíčové slovo:

Posílení inkluze v ZŠ Campanus 2

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). ZŠ Campanus si klade za cíl zvyšení kvality vzdělávání ve své instituci pomocí posílení ...
Více


Inkluze v Mateřské škole Podsaďáček

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Úkolem projektu v mateřské škole je zlepšení situace při začleňování dětí s odlišným mateřským ...
Více


Hledáme nové cesty

Cílem projektu je rozvoj a vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ) do vzdělávání a spolupráce s jejich rodiči. Cílem projektu je dále podpora osobnostního rozvoje a vzdělávání pedagogů prostřednictvím zahraničních stáží. ...
Více


S barevnými balonky okolo světa

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Projekt je primárně určen na podporu dětí s OMJ, pro které je připraveno doučování ...
Více


Cesta kolem světa

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Úkolem projektu je všeobecný přehled o odlišnosti různých kultur, jejich vzdělávacích systémů, tradic a ...
Více


MŠ Konstantinova Praha

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které si škola určila jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Hlavním cílem projektu je upevnit funkční multikulturní prostředí mateřské školy, které vytváří platformu pro kvalitní ...
Více


Cesta za inspirací

Cílem projektu je rozvoj vytváření proinkluzivního prostředí škol a začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Dalším cílem je hledání inspirace a dalších cest, které jsou využívány v zemích Evropské unie (Dánsko, Švédsko). Cílem projektu je vytváření proinkluzivního prostředí ve škole, postupné začleňování žáků s OMJ ...
Více


GEVOLON

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Úkolem projektu je zvýšit proinkluzivnost GEVO prostřednictvím personální podpory, přímé podpory žáků s OMJ ...
Více


Inkluze v MŠ Lojovická

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jakoprioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytvářeníproinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřskýmjazykem (dětí s OMJ). Cílem projektu v mateřské škole je zlepšenísituace při začleňování dětí s odlišným mateřským jazykem do většinovéhokolektivu dětí. ...
Více


Inkluze v MŠ Budějovická

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Úkolem projektu v mateřské škole je zlepšení situace při začleňování dětí s odlišným mateřským ...
Více


Inkluzivní vzdělávání pro Educanet

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Specifické cíle projektu jsou vytvoření pozic dvojjazyčného asistenta jejichž prostřednictvím dojde k podpoře výuky ...
Více


Podpora inkluze v Mateřské škole Paleček

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Projekt si klade za cíl poskytnout dočasnou podporu dvojjazyčného školního asistenta dětem s OMJ ...
Více


Více jazyků ve školce

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). MŠ Indigo si klade za cíl zvýšení kvality vzdělávání ve své instituci pomocí posílení ...
Více


Schola Cultura – rozvoj kompetencí pro demokratickou kulturu ve škole

Cílem projektu je posílit kapacity pro interkulturní vzdělávání ve školách, a to vytvořením nového vzdělávacího kurzu v rozsahu 40 hodin, a dále vyškolením 20 specialistů pro oblast rozvoje kompetencí pro demokratickou kulturu (CDC – Competences for Democratic Culture). Projekt přispěje k rozvíjení didaktických dovedností a znalostí jednotlivých pedagogů k tomu, ...
Více


Anežka – pro sebe a pro druhé

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Smyslem celoškolního projektu je rozumět sami sobě, reflektovat sami sebe (své slabé i silné ...
Více


Učíme se navzájem

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Cílem projektu je nabídnout všem dětem podporu, kterou potřebují, aby se mohly nadále vzdělávat, ...
Více


Odborná příprava průvodců demokratickou kulturou pro školy

Cílem projektu je 15 vyškolených specialistů, tzv. průvodců demokratickou kulturou pro školy. Průvodci jsou vybaveni potřebnými znalostmi, dovednostmi, zkušenostmi a porozuměním potřebným k tomu, aby po skončení projektu mohli podporovat rozvoj kompetencí pro demokratickou kulturu Rady Evropy (CDC ) přímo na konkrétních školách. Splněním cíle dojde k naplnění potřeby posílit ...
Více


Validační a informační systém dopravně – technických informací (VALIDO)

Cílem projektu je vytvoření jednotného systému validace dopravně-technologických informací, který shromáždí dopravní, stavové-a technologické informace z různých inteligentních dopravních systémů (ITS) a umožní otevřený přístup k dopravním informacím pro modelové plánování, informování dopravními portály, návazné systémy vyšší inteligence pro řízení dopravy a další subjekty třetích stran. Významný je také efekt ...
Více


Brána porozumění

Cílem projektu je zvýšení kvality vzdělávání a podpora proinkluzivního prostředí školy prostřednictvím posílení inkluze v multikulturní společnosti. Projekt přispěje k sociální soudržnosti, chápání a respektování sociokulturní rozmanitosti a vztahu k okolnímu prostředí, k porozumění a toleranci odlišných kultur. Cílem projektu není jen podpora inkluze dětí s odlišným mateříským jazykem, ale ...
Více


Výstavba P+R Černý Most

Cílem navrženého projektu je zvýšit atraktivitu užívání městské veřejné dopravy prostřednictvím realizace záchytného parkoviště systému P+R (park & ride) v blízkosti konečné stanice metra B – stanice Černý Most. Realizované parkoviště bude provozováno ve vazbě na následné použití PID. Realizace projektu přispěje k rozšíření kapacity parkovacích míst systému P+R v ...
Více