Realizované projekty

   ***   Doporučení pro administraci projektů v rámci výzev č. 28, 49 a 54 - ZDE   ***      ***   Průběžné informace k předloženým žádostem o podporu do výzvy č. 46 ZDE - stav k 26. 10. 2020   ***   
Filtrovat podle prioritních os:1 2 3 4
Specifický cíl:
Registrační číslo projektu:
Žadatel:
Klíčové slovo:

Naše Evropa

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). ...
Více


Inkluze a multikulturní vzdělávání v ZŠ s RVJ K Milíčovu

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Úkolem je zrealizovat přímou podporu dětí s OMJ doučováním, na kterém se budou podílet ...
Více


Za kamarády do světa

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem. Projekt je cíleně zaměřen na podporu dětí s OMJ a to formou doučování českého jazyka a podporou ...
Více


Rozvoj multikulturního vzdělávání na Konzervatoři Duncan Centre

Cílem projektu je posílit začlenění žáků z různých sociokulturních prostředí do života školy a pomáhat jim při překonávání různých překážek (jazykových i sociálních). Toho lze dosáhnout rozvojem vybavenosti pedagogů při práci se žáky z jiného kulturního prostředí (pedagogové získají zkušenosti prostřednictvím stáží na zahraničních školách i dalšího vzdělávání ).Cílem je ...
Více


Kamarádi z velké dálky

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem. V projektu je plánováno zapojit práci dvojjazyčného školního asistenta a doučování českého jazyka. Učitelé budou podpořeni formou ...
Více


Rozvoj a stabilita klubů R-Mosty

Cílem projektu je stabilizovat jedno z nejstarších pražských nízkoprahových zařízení pro děti a mládež, jehož počátky sahají do roku 1992. Projekt pojímá obě formy služby, tedy terénní i ambulantní. Terénní formou je streetwork ve speciálně upraveném autobusu Uličník (oceněn magistrátem v roce 2017 1. místem v soutěži prevence kriminality v ...
Více


Vzděláváme se společně

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem. Úkolem projektu je poskytnutí maximální podpory žákům s odlišným mateřským jazykem tak, aby byli schopni se co ...
Více


Šablony OP PPR pro MŠ a ZŠ sv. Augustina

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Úkolem projektu je cílená podpora žáků s OMJ (díky zapojení dvojjazyčného školního asistenta na ...
Více


Komunitní centrum Jako doma

Cílem projektu je poskytnout alespoň 40 ženám v sociální tísni přístup k adekvátním službám a aktivitám, které reflektují jejich specifické potřeby a na jejichž podobě se aktivně podílejí. Cíle bude dosaženo prostřednictvím realizace komunitně vzdělávacího centra, které bude fungovat na principu participativního a partnerského přístupu v práci se sociálně vyloučenými ...
Více


Multikulturní šablony pro ZŠ Kořenského

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Úkolem je podpořit schopnost pedagogů ZŠ Kořenského vypořádat se s rostoucím počtem žáků s ...
Více


Multikulturní šablony pro MŠ DUHA

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Úkolem je podpořit schopnost kooperace pedagogů s rostoucím trendem počtu dětí s OMJ. Žadatel ...
Více


Podpora inkluzivního prostředí v ZŠ waldorfská

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). ...
Více


Svět mezi dětmi v MŠ Voráčovská

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). V plánu je rozšířit své znalosti v oblasti multikulturních tradic, zvyklostí a vzdělávacích programech. ...
Více


ZŠ Táborská Praha

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Zvýšení kvalit vzdělávání prostřednictvím posílení inkluze v multikulturní společnosti. Podpora základní školy především ve ...
Více


ZŠ a MŠ Mendíků – multikulturní vzdělávání

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Úkolem projektu je personální podpora škol, projektová výuka, doučování, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedag. ...
Více


Podpora multikulturního vzdělávání

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). V rámci projektu máme v plánu využít personální podporu dvojjazyčného asistenta a v rámci ...
Více


Inkluze v MŠ Střížkov

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Úkolem projektu v mateřské škole je zlepšení situace při začleňování dětí s odlišným mateřským ...
Více


Podej mi ruku

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). ...
Více


Nové inspirace

Cílem projektu je rozvoj a tvorba proinkluzivního prostředí škol a začleňování žáků s OMJ do vzdělávání a spolupráce s jejich rodiči. Dalším z cílů je hledání inspirace a dalších možností vzdělávání žáků s OMJ prostřednictvím zahraničních stáží. Úkolem projektu je podpora osobnostního rozvoje a vzdělávání pedagogů prostřednictví zahraničních stáží. ...
Více


Posílení inkluze v ZŠ Campanus 2

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). ZŠ Campanus si klade za cíl zvyšení kvality vzdělávání ve své instituci pomocí posílení ...
Více