Realizované projekty

   ***   Doporučení pro administraci projektů v rámci výzev č. 28, 49 a 54 - ZDE   ***      ***   Průběžné informace k předloženým žádostem o podporu do výzvy č. 46 ZDE - stav k 19. 10. 2020   ***   
Filtrovat podle prioritních os:1 2 3 4
Specifický cíl:
Registrační číslo projektu:
Žadatel:
Klíčové slovo:

ČVUT FEL – Informace pro Prahu

Projekt je tvořen 4 koncepty: (1) DIS – Docházkový informační systém, (2) InfSys- informační systém pro veřejné prostory, (3) Shot Clock – informační tabule pro sportovní utkání, (4) Využití gamifikace při zvyšování odolnosti firem v oblasti kybernetické bezpečnost.       ...
Více


Realizace proof-of-concept aktivit ČZU na podporu transferu technologií a znalostí do praxe

Projekt je tvořen 10 koncepty: KZ1 – Komercializace testování použitelnosti a programového vybavení VA-UX a CTDC-UX, KZ2 – Komercializace komplexního systému sdílení studijních materiálů LABYRINT, KZ3 – Social Network Analyser For Research (SNAFR), KZ4 – Smart point for smart city, KZ5 – Studie proveditelnosti zabývající se zpřístupněním atraktivních přírodních míst ...
Více


Detekce vozidel s nadměrnými emisemi částic

Cílem projektu je navrhnout zařízení schopné detekovat vozidla s nefunkčním filtrem částic jak bezkontaktně, pomocí aparatury umístěné v těsné blízkosti komunikace nebo v měřicím vozidle, tak během fyzické kontroly vozidla na kontrolním stanovišti, kterým může být pracoviště analogické stanici technické kontroly nebo stanici měření emisí nebo autodílny, ale rovněž stanoviště ...
Více


E – BIKE NET PRAHA

Cílem projektu je zvýšení podílu cyklodopravy na celkové dopravní kapacitě a přispět tak k snížení zátěže, kterou doprava městu přináší a podpořit tak dlouhodobou udržitelnost městského dopravního systému. V rámci projektu bude vyvinut funkční, efektivní, uživatelsky přívětivý a atraktivní systém sdílené cyklodopravy, který umožní její rozvoj v místních klimatických a ...
Více


DD – Lab / Dětská dopravní laboratoř

  Cílem projektu je vývoj a následné vybudování inovativního výcvikového dopravního hřiště, jež bude využívat aktuálně nejmodernější technologie. Smyslem je zlepšení preventivně výchovné účinnosti a zvýšení celkové atraktivnosti pro účastníky dopravního výcviku. ...
Více


Znalostní centrum MČ Praha 14 s inteligentní mobilní aplikací

Cílem projektu je vytvořit komplexní systém pro podporu komunitního dění v MČ, zprostředkovávat informace a podporovat komunikaci občana s Úřadem městské části Prahy 14. Dále vytvořit nadstavbu dodávaného komplexního systému, která na základě dat získaných z komunikace s občany, IS úřadů a jiných zdrojů dokáže pomoci nových nástrojů (business intelligence) ...
Více


Inovativní využití mobilních dat pro projektování veřejné dopravy

Hlavním cílem projektu je využití BigDat o pohybu osob, získávaných mobilními operátory pro optimální plánování veřejné hromadné dopravy. Smyslem projektu je využití datové základny, která až donedávna nebyla vůbec k dispozici a současně také neexistovala dostatečně výkonná výpočetní technika (míněna výpočetní kapacita, ale i kapacita úložišť), která by umožnila vytěžení ...
Více


Vývoj systému řízení dopravy za pomoci multiagentních a adaptivních systémů s prvky umělé inteligence (MAS)

Cílem projektu je vývoj algoritmu a SW na základě aplikace multiagentních a adaptivních systémů, kterým se zásadně změní kvalita řízení světelných signalizačních zařízení a jiných prostředků pro usměrňování dopravy na křižovatkách a tím se zvýší plynulost provozu na pozemních komunikacích v hlavním městě, zkrátí dojezdové časy, sníží spotřeba PHM a ...
Více


Lokalizační data mobilních operátorů pro plánování města

Předmětem projektu bude tedy vytvoření metodiky a softwaru, včetně specifikace datových vstupů a výstupů informačního systému. Vývoj tohoto informačního systému umožní vytvoření organizačního koordinačního rámce pro spolupráci města, městských organizací a externích subjektů při rozvoji, využívání a sdílení výstupů z tohoto datového zdroje. Předmět projektu spadá do domény specializace: ICT ...
Více


Nástroje pro efektivní a bezpečné hospodaření se srážkovou vodou na území Prahy – RainPRAGUE

Cílem konceptu I je vytvoření sofistikovaného softwarového prostředku pro aplikaci systémů hospodaření se srážkovou vodou, včetně zavedení motivačních interdisciplinárních nástrojů (ekonomická a stavebně-technická opatření, vzdělávací a osvětové aspekty), které povedou k efektivnímu hospodaření se srážkovou vodou a zajištění udržitelného rozvoje na území města Prahy. Softwarový prostředek bude koncipován do podoby ...
Více


Podpora inkluze v CMŠ Srdíčko

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Úkolem je zvýšit kvalitu vzdělávání prostřednictvím posílení inkluze v multikulturní společnosti, posílit personální podporu, ...
Více


V Evropě se neztratíme

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). ...
Více


Multikulturní šablony pro MŠ Klamovka

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Úkolem je zlepšit komunikaci s dětmi s OMJ a schopnost adaptace dětí na nové ...
Více


Společné vzdělávání na ZŠ Praha 5 – Řeporyje

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Cíle mají být dosaženy prostřednictvím zvýšené péče o žáky s jakýmkoliv znevýhodněním, zejména žáků ...
Více


Modernizace zařízení a vybavení škol MČ Praha 13 – Základní škola Praha 5 – Řeporyje, Od Školy 596

Cílem projektu je udržet vysoký standart kvality výuky, který škola žákům nabízí. Úkolem je zajistit vhodné materiální zázemí pro naplnění ŠVP orientovaným na rozšířenou výuku jazyků. Ve škole je důraz kladen i na ostatní vzdělávací oblasti a obory. Vzdělávání žáků a rozvíjení jejich schopností a dovedností je ve škole komplexní, ...
Více


Podpora inkluze ve školce Mufánkov

Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Projekt si klade tyto základní cíle poskytnout dočasnou podporu dvojjazyčného školního asistenta dětem s ...
Více


Poznejme společně svět kolem nás

Cílem projektu je podpora dětí s OMJ, jejich rychlejší adaptace a začlenění do školního kolektivu. Z tohoto důvodu byla zvolena aktivita dvoujazyčného školního asistenta. Aby byla podpora opravdu účelná, je plánováno podpořit pedagogy formou DVPP pro práci s dětmi s OMJ a zahraničních stáží. Získané poznatky budou implementovány nejen do ...
Více


Projektová výuka na Evangelické akademii Praha

Cílem projektu je posílení proinkluzivního prostředí školy v současné multikulturní společnosti, které přispěje k sociální soudržnosti, chápání a respektování sociokulturních rozmanitostí a vztahu k okolnímu prostředí. Cílem projektu je rozvoj empatie, solidarity a respektu mladých lidí k sociokulturní rozmanitosti a k lidem se zdravotním a mentálním hendikepem. Zároveň posílit aktivní ...
Více


Podpora integrace žáků s OMJ na ZŠ Kunratice

Cílem projektu v oblasti personální podpory je zapojení dvojjazyčného školního asistenta na 1,0 úvazku do výuky i mimo ni po dobu 18 měsíců. Školní asistent bude asistovat pedagogům, kteří ve svých ročnících pracují s dětmi s OMJ. Přímá podpora žákům s OMJ bude poskytnuta formou intenzivních kurzů češtiny jako druhého ...
Více


Společně ve škole

Cílem projektu je dosáhnout stavu, kdy děti s OMJ se budou do školního procesu zapojovat s minimem problémů. Škola bude mít prostředky i dostatečně vzdělaný pedagogický sbor, aby tyto děti dostaly maximální podporu. Zároveň se u učitelů i u žáků bude zvyšovat povědomí o multikulturním světě. Za důležité to považujeme ...
Více