*** 47. výzva Podpora komunitního života - navýšení alokace, více ZDE *** Stále otevřená výzva č. 46 Podpora sociálních služeb, komunitního života a sociálního bydlení *** *** *** Změna zákona o zadávání veřejných zakázek od 1. 1. 2021 - odpovědné veřejné zadávání zde. *** *** Průběžné informace k předloženým žádostem o podporu do výzvy č. 46 ZDE - stav k 19. 4. 2021. ***
Filtrovat podle prioritních os: | 1 2 3 4 | ||
Specifický cíl: |
Podpora inkluze v Mateřské škole Heřmánek
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Podpora inkluze na Základní škole Heřmánek
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičůškole, projektová výuka, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Společně poznáváme místo, kde žiji
Projekt je zaměřen na přímou podporu dětí s OMJ a jejich rodičů / zákon. zástupců ve školách, projektovou výuku, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedag. pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí školy. ...Více
Naše škola a svět kolem nás
Projekt je zaměřen na přímou podporu dětí s OMJ a jejich rodičů / zákon. zástupců ve školách, projektová výuka, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedag. pracovníků škol, komunitní aktivity a podporu inkluzivního prostředí škol. ...Více
Škola pro všechny
Projekt ve svém důsledku napomůže k začlenění žáků s kulturními odlišnostmi do vrstevnické společnosti dětí základní školy. Dojde k obohacení všech zúčastněných a rovněž k lepší spolupráci a komunikaci mezi všemi subjekty, které se na vzdělávání žáků a studentů ve 21. století podílejí. ...Více
Vznik nových tříd zařízení Mazánek
Cílem projektu je vytvoření nových tříd zařízení péče o děti předškolního věku Mazánek, kdy vzniknou 2 nové DS – pro 10 dětí nad 3 roky resp. pro 6 dětí do 3 let. Bude provedena stavební rekonstrukce prostor v objektu Ústavu informatiky AV (je zajištěn dlouhodobý pronájem) a pořízeno vybavení tříd ...Více
Inkluze a MŠ Jahoda
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedag. pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Rekonstrukce budovy mateřské školy Wonderland za účelem rozšíření kapacity včetně vybavení nových tříd
Obsahem předkládaného projektu je navýšení kapacity mateřské školy Wonderland, pobočky Háje o 20 dětí. Současná kapacita je dle zájmu rodičů nedostatečná. Díky projektu vzniknou dvě nové učebny, které budou vhodně vybaveny, a to i pro děti dvouleté. Projekt je realizován od února 2018 do března 2019. ...Více
II. etapa modernizace zařízení a vybavení tříd v Základní škole, Praha 8, Burešova 14
Předmětem realizace projektu je modernizace jedné odborné učebny v Základní škole a mateřské škole, Praha 8, Burešova 14. Jedná se o odbornou učebnu dílen. V rámci projektu bude pořízeno nové technické vybavení, nábytek a pomůcky pro výuku a budou realizovány související stavební práce. Díky realizaci projektu dojde ke zkvalitnění výuky ...Více
II. etapa modernizace zařízení a vybavení tříd v Základní škole, Praha 8, Palmovka 8
Předmětem realizace projektu je modernizace tří odborných učeben v Základní škole, Praha 8, Palmovka 8. Jedná se o odborné učebny chemie, přírodopisu a fyziky. V rámci projektu bude pořízeno nové technické vybavení, nábytek a pomůcky pro výuku a budou realizovány související stavební práce. ...Více
II. etapa modernizace zařízení a vybavení tříd v Základní škole, Praha 8, Na Šutce 28
Předmětem realizace projektu je modernizace dvou odborných učeben v Základní škole, Praha 8, Na Šutce 28. Jedná se o odbornou učebnu cvičné kuchyňky a odbornou učebnu matematiky. V rámci projektu bude pořízeno nové technické vybavení, nábytek a pomůcky pro výuku a budou realizovány související stavební práce. Díky realizaci projektu dojde ...Více
II. etapa modernizace zařízení a vybavení tříd v Základní škole a mateřské škole Petra Strozziho, Praha 8, Za Invalidovnou 3
Předmětem realizace projektu je modernizace jedné odborné učebny v Základní škole a mateřské škole Petra Strozziho, Praha 8, Za Invalidovnou 3. Jedná se o odbornou jazykovou učebnu s čítárnou. V rámci projektu bude pořízeno nové technické vybavení, nábytek a pomůcky pro výuku a budou realizovány související stavební práce. ...Více
Bezbariérový přístup do budovy FZŠ Chodovická 2250 – přístavba výtahů
Předmětem projektu je zajištění bezbariérového přístupu do 2. a 3. nadzemního podlaží školní budovy Chodovická 2250. Žadatelem a investorem je Městská část Praha 20. Provozovatelem dokončené investice bude Fakultní základní škola, Praha 9 – Horní Počernice, Chodovická 2250 (IČ 49625195), která je příspěvkovou organizací MČ Praha 20. Vzhledem k členitosti ...Více
Výuka v multikulturním prostředí
Obsahem projektu je realizace inovativních vzdělávacích kurzů určených žákům a pedagogům pražských středních škol. Kurzy mají za cíl napomoci posílení sociální inkluze v multikulturním prostředí. Program se zaměřuje nejen na menšiny, které v současnosti v ČR existují, ale problematiku se snaží brát komplexně v kontextu se současným vývojem ve světě. ...Více
Cizinec našinec
Cílem projektu je vytváření proinkluzivního prostředí na základních školách v Praze. V rámci vzdělávání v hodinách jazykové výuky a občanské nauky chceme dětem představit rozmanitosti různých kultur, zejména zemí svých spolužáků, a tím napomáhat k jejich integraci do školního prostředí. Během 2 let zapojíme 10 škol a 5000 žáků, z ...Více
Rozvoj komunitního života na Praze 14
Cílem projektu je vytvoření uceleného komplexního modelu za účelem vytváření proinkluzivního prostředí škol a podmínek pro začleňování dětí a žáků s odlišným sociokulturním kontextem, resp. žáků s odlišným mateřským jazykem. Prioritou projektu je přispět k sociální soudržnosti, chápání a respektování sociokulturní rozmanitosti a vztahu k okolnímu prostřední, k porozumění a ...Více
Interkulturním vzděláváním a prožitkem k toleranci a respektu
Předložený projekt vychází z aktuální situace proměňování společnosti v České republice, resp. v Praze, kde žije největší počet cizinců. S tím kontrastují výsledky výzkumů týkající se názorů a postojů občanů České republiky, mezi nimiž rostou negativní tendence vůči národnostním menšinám a cizincům. Mezi žáky SŠ můžeme dokonce pozorovat tendence příklonu ...Více
Kdo jiný? multikulturní výchova prostřednictvím projektového vyučování
Předkládaným projektem reagujeme na fakt, že názory a postoje žáků jsou dlouhodobě zatíženy předsudky a negativními stereotypy. Hlavním cílem je proto rozvoj empatie, solidarity a respektu mladých lidí k sociokulturní rozmanitosti. Pomocí inovativních a moderních metod (projektová výuka, „learning by doing“, vyžití dokumentárního filmu) zároveň žáky podpoříme v aktivnějším zapojení ...Více
Výchova k respektu a toleranci
AISIS, o.s., ve spolupráci s ITI, o.p.s, a předkládá projekt „Výchova k respektu a toleranci“ určený žákům a pedagogům ZŠ a SŠ. Po dobu 2 let budou účastníci vzděláváni v několika typech kurzů v souladu s metodou „Facing History and ourselves“. Minimálně 120 dětí rozvine své kompetence v oblasti tolerance ...Více
Modernizace zařízení a vybavení tříd v Základní škole a mateřské škole, Praha 8, U Školské zahrady 4
Předmětem realizace projektu je modernizace tří odborných učeben v Základní škole a mateřské škole, Praha 8, U Školské zahrady 4. Jedná se o keramickou dílnu, dílnu dřevo/kov a odbornou učebnu fyziky a chemie. V rámci projektu bude pořízeno nové technické vybavení, nábytek a pomůcky pro výuku a budou realizovány související ...Více