Filtrovat podle prioritních os: | 1 2 3 4 | ||
Specifický cíl: |
Kosí hnízdo – pražské šablony III
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Inkluze v MŠ Sigma II.
Projekt je zaměřen na jedno kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů / zákonných zástupců, projektová výuka, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Dále společnou cestou
Projekt je zaměřen kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů / zákonných zástupců, projektová výuka, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Ať si s námi rozumí II.
Projekt je zaměřen na jedno kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů / zákonných zástupců, projektová výuka, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Šablony II OP PPR pro ZŠ a MŠ Na Dlouhém lánu
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, podpora dětí s OMJ formou doučování, projektová výuka, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Šablony II OP PPR pro ZŠ Hovorčovická
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů / zákonných zástupců, projektová výuka, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Modernizace odborných učeben ZŠ Stross II.
Projekt cílí na podporu jazykového a přírodovědného vzdělávání na ZŠ Strossmayerovo nám. 4. V jeho rámci budou zrekonstruovány dvě odborné učebny – jazyková a přírodovědná. Díky provedené modernizaci se zázemí pro výuku jazyků a přírodních věd na naší škole posune do 21. století. ...Více
Modernizace přírodovědné učebny na Gymnáziu, Praha 9, Chodovická 2250
Záměrem projektu je rekonstrukce badatelské učebny přírodních věd na Gymnáziu Chodovická s cílem maximálního možného využití učebny pro výuku přírodních věd (fyziky, chemie, biologie) a modernizace zastaralých interiérových prvků, dále doplnění elektroinstalace a zdravotně technické instalace. Odborná učebna bude následně vybavena moderní výukovou technologií, souvisejícím příslušenstvím a novým nábytkem. Do ...Více
Šablony III OP PPR pro MŠ Pod Buky
Projekt je zaměřen na jedno z/kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů / zákonných zástupců, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
FZŠ profesora Otokara Chlupa, Praha 13
Projekt je zaměřen na následující témata: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů / zákonných zástupců ve školách, projektová výuka, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků školy žadatele, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Investice v MŠ, Praha 3, Jeseniova 4, 6 /1680
Cílem je naplnění SR MAP za účelem zvýšení kvality vzdělávání dětí předškolního věku s ohledem na jejich specifické vzdělávací potřeby. V rámci příprav bylo navrženo nejlepší řešení pro investici, díky které dojde k modernizaci vybavení školy, k vybudování učeben zaměřených na posílení kreativity, manuální zručnosti a vztahu k přírodě i ...Více
Investice v ZŠ Klausova 2450, Praha 13,
Projekt vychází z analýzy situace a to na základě dotazníkového šetření mezi vedením školy, pedagogy a rodiči. Byly porovnány potřeby s okolními školami, Analýzou MAP, KAP, daty ČŠI a mezinárodními daty PISA. Byly vybrány oblasti investic, aby naplnily potřeby cílové skupiny (CS). Průzkumem trhu bylo vybráno vybavení tak, aby dle ...Více
Základní škola Praha 13, Mohylová
Záměrem projektu je zvýšení kvality vzdělávání s ohledem na specifické vzdělávací potřeby žáků. Dojde k obnově odborných učeben – jazykové učebny, učebny matematiky a čítárny i k posílení vnitřní konektivity za účelem rozvoje klíčových kompetencí žáků. ...Více
Semínko – bezpečný a podnětný prostor pro nejmenší
Hlavním cílem projektu „Semínko – bezpečný a podnětný prostor pro nejmenší“ je výměna stávajícího nábytku a pořízení nezbytného vybavení Mateřské školy Semínko, o. p. s. za cílem zkvalitnění předškolního vzdělávání i zařízení pro poskytování péče o děti do 3 let a pořízení vybavení pro účely polytechnického vzdělávání všech žáků Mateřské ...Více
Šablony III OP PPR pro KMŠ sv. Klimenta
Projekt je zaměřen na jedno z/kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů / zákonných zástupců, projektová výuka, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedag. pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Šablony OP PPR pro MŠ Lada
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Inkluze v MŠ Smarties II.
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů / zákonných zástupců, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
MŠ Větrníček 54
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů / zákonných zástupců, projektová výuka, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedag. pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Soukromá mateřská škola – The International Early Learning Centre – Prague s.r.o.
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů / zákonných zástupců, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
MŠ Magnitogorská 54
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů / zákonných zástupců, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více