Filtrovat podle prioritních os: | 1 2 3 4 | ||
Specifický cíl: |
Komunitní centrum L.E.S.
Cílem projektu Komunitní centrum L.E.S. (Les-Eko-Setkávání) je podpořit sociálně vyloučené či sociálním vyloučením ohrožené rodiny v řešení jejich problémů a aktivizovat je k participaci na rozvoji komunitního života. Prostředkem k dosažení cíle je vznik a rozvoj přírodního ekoterapeutického komunitního centra na pomezí Prahy 7 a 8 v Troji, které bude ...Více
Podpora integrace žáků s OMJ na ZŠ Květňák II
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů / zákonných zástupců, projektová výuka, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Začleňování a podpora dětí s OMJ v mateřských školách městské části Praha 3 II.
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů / zákonných zástupců, projektová výuka, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Šablony OP PPR pro MŠ Nedvězská
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Poznávej a uč se II.
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů / zákonných zástupců, projektová výuka, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Šablony III OP PPR pro DKSŠ Platnéřská
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, projektová výuka, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Podpora integrace žáků s OMJ na ZŠ Kunratice III
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů/zákonných zástupců, projektová výuka, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Podpora multikultury v ZŠ Nad Vodovodem, Praha 10
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů/zákonných zástupců, projektová výuka, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Pohádka ve světě II.
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů/zákonných zástupců, projektová výuka, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Podpora integrace žáků s OMJ v MŠ Kunratice III
Projekt je zaměřen na následující témata: personální podpora škol prostřednictvím dvojjazyčného asistenta, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů/zákonných zástupců formou společných setkání a rozvíjení inkluzivního prostředí. ...Více
Kosí hnízdo – pražské šablony III
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Inkluze v MŠ Sigma II.
Projekt je zaměřen na jedno kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů / zákonných zástupců, projektová výuka, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Dále společnou cestou
Projekt je zaměřen kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů / zákonných zástupců, projektová výuka, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Ať si s námi rozumí II.
Projekt je zaměřen na jedno kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů / zákonných zástupců, projektová výuka, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Šablony II OP PPR pro ZŠ a MŠ Na Dlouhém lánu
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, podpora dětí s OMJ formou doučování, projektová výuka, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Šablony II OP PPR pro ZŠ Hovorčovická
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů / zákonných zástupců, projektová výuka, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Modernizace odborných učeben ZŠ Stross II.
Projekt cílí na podporu jazykového a přírodovědného vzdělávání na ZŠ Strossmayerovo nám. 4. V jeho rámci budou zrekonstruovány dvě odborné učebny – jazyková a přírodovědná. Díky provedené modernizaci se zázemí pro výuku jazyků a přírodních věd na naší škole posune do 21. století. ...Více
Modernizace přírodovědné učebny na Gymnáziu, Praha 9, Chodovická 2250
Záměrem projektu je rekonstrukce badatelské učebny přírodních věd na Gymnáziu Chodovická s cílem maximálního možného využití učebny pro výuku přírodních věd (fyziky, chemie, biologie) a modernizace zastaralých interiérových prvků, dále doplnění elektroinstalace a zdravotně technické instalace. Odborná učebna bude následně vybavena moderní výukovou technologií, souvisejícím příslušenstvím a novým nábytkem. Do ...Více
Komunitní centrum Kardašovská III.
Projekt se zaměřuje na rozvoj a udržení KC Kardašovská v období 1/2021 – 12/2022, s cílem integrace osob sociálně vyloučených a sociálním vyloučením ohrožených, mezi obyvatele místní komunity. Posláním projektu je podpořit osob z cílové skupiny (dále jen CS) ve vyvíjení aktivit komunitního, společenského, rozvojového, volnočasového i informačního charakteru, které ...Více
Rozvoj Kulturně komunitního centra ART jako místa setkávání
Celodenní provoz Kulturně komunitního centra ART založeného na výtvarné tvůrčí práci s cílovou skupinou seniorů a osob se zdravotním postižením s krédem „Malujeme pro radost“. Rozvoj komunikace na výtvarné bázi s povýšením na obecnou komunikaci jak uvnitř cílové skupiny, tak s místní komunitou. Pořádání výtvarných kurzů a workshopů, výstav a ...Více