Výzva č. 48 – Modernizace zařízení a vybavení pražských škol III
Prioritní osa: | 4. Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti | Specifický cíl SC 4.1 Navýšení kapacity a zkvalitnění předškolního, základního a středního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti do 3 let |
Stav: | Uzavřená | |
Datum vyhlášení výzvy: | 15.9.2020 | |
Zahájení příjmu žádostí: | 16.10.2020 | |
Ukončení příjmu žádostí: | 15.2.2021 | |
Celková alokace: | 150 mil. Kč | |
Alokace na váš projekt: | 0,6 - 15 mil. Kč |
Informace:
Dne 15. 2. 2021 byl ukončen příjem žádostí o podporu ve výzvě č. 48 – Modernizace zařízení a vybavení pražských škol III. Celkem bylo předloženo 135 žádostí o podporu v objemu 242 615 081,08 Kč, z toho:
Skupina aktivit A – 99 projektů v objemu 183,44 mil. Kč
Skupina aktivit B – 32 projektů v objemu 55,17 mil. Kč
Skupina aktivit C – 4 projekty v objemu 4 mil. Kč
Předložené žádosti budou nyní procházet kontrolou přijatelnosti a formálních náležitostí.
Rada hl. m. Prahy schválila dne 14. 9. 2020 vyhlášení výzvy č. 48 Modernizace zařízení a vybavení pražských škol III
Výzva je zacílena na zvýšení kvality a dostupnosti infrastruktury na školách. Ve výzvě bude podporována modernizace zařízení a vybavení na školách v návaznosti na MAP/KAP. Konzultace projektových záměrů probíhají od 15. 9. 2020 do 8. 2. 2021.
Text výzvy č. 48 – Modernizace zařízení a vybavení pražských škol III
Povinné přílohy žádosti o podporu (kompletní výčet příloh je uveden v textu výzvy):
- Studie proveditelnosti pro prioritní osu 4 – (pokyny ke zpracování této přílohy viz Metodika Studie proveditelnosti OP PPR – pro prioritní osu 4 – závazná podoba
- Finanční analýza a zjednodušená ekonomická analýza zpracovaná v modulu CBA v MS2014+ (Vzor pro zpracování CBA ve výzvě č. 48) – v případě předkládaných projektů do výše 5 mil. Kč celkových způsobilých výdajů se CBA analýza nedokládá, viz Metodika pro zpracování studie proveditelnosti pro prioritní osu 4 – závazná podoba
- Doklad na prokázání vlastnického, nebo jiného (vymezeného) práva k majetku
- Podklady pro posouzení finančního zdraví – závazná podoba
- Informace o vlastnické a ovládací struktuře žadatele – závazná podoba
Povinné přílohy předkládané při předložení žádosti o podporu dle charakteru projektu, tzn. relevantní pouze pro některé projekty (tj. příloha je obsahově či jinak relevantní):
- Projektová dokumentace
- Rozpočet stavebních výdajů projektu
- Územní souhlas, územní rozhodnutí a další dokumenty – dle zákona č. 183/2006 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů
- Stanovisko k posouzení vlivů na životní prostředí
- Doklady o právní subjektivitě žadatele (pokud nedojde k validaci přes IČ v MS2014+)
Kritéria pro hodnocení projektů:
V souvislosti s vyhlášením výzev upozorňujeme žadatele na související dokumenty, které jsou klíčové pro správné vyplnění žádosti a které doporučujeme pečlivě prostudovat:
- Pravidla pro žadatele a příjemce
- Pokyny k vyplnění projektové žádosti
- Vzor Smlouvy o financování/Podmínek realizace
- Příručka pro hodnotitele
- Pomocná tabulka pro výpočet CBA v MS2014+
- Strategický rámec MAP verze pro OP PPR 2017
- Metodika Studie proveditelnosti OP PPR – pro prioritní osu 4 (dokument, podle kterého postupuje žadatel o podporu při vyplňování povinné přílohy žádosti Studie proveditelnosti, která je jedním z hlavních podkladů při hodnocení projektu a má povinnou osnovu a věcný obsah)
- Vzor pro zpracování CBA ve výzvě č. 48
- Pomůcka pro zpracování finanční analýzy u projektů bez CBA (pod 5 mil. Kč)
Časté dotazy:
Dále upozorňujeme žadatele, že podklady pro ekonomické hodnocení projektu, tedy Studie proveditelnosti a CBA, jsou přílohy, u nichž žadatel nemá možnost opravy či doplnění v rámci formálního hodnocení. Pokud tyto podklady nejsou předloženy v souladu se závaznou metodikou OP PPR a v požadované struktuře dle této metodiky, žádost o podporu bude vyřazena z procesu schvalování.
Žádost o podporu z OP PPR se zpracovává v elektronickém formuláři v IS KP14+, který naleznete na adrese: https://mseu.mssf.cz.
Semináře pro žadatele
Z důvodu aktuální situace, kdy není možné konání seminářů, jsou k dispozici prezentace ke stažení:
2) Příprava žádosti a výběrový proces
3) Pravidla pro realizaci projektů
Poradíme Vám s touto výzvou
Semináře
Seminář pro příjemce výzvy č. 51. výzvy a 52. výzvy (PO4) – termín 15. 7. 2020 v čase 13:00 – 16:00
Seminář je určen pro příjemce 51. výzvy a 52. výzvy, SC 4.2 Zvýšení kvality vzdělávání prostřednictvím posílení inkluze v multikulturní společnosti. Účast na semináři je omezena z kapacitních důvodů na max. 20 míst, za každého příjemce prosíme, přihlašujte maximálně jednoho zástupce. Program: Pravidla OP PPR pro projekty v realizaci, finanční řízení projektů,
Seminář pro příjemce výzvy č. 51. výzvy a 52. výzvy (PO4) – termín 15. 7. 2020 v čase 9:00 – 12:00
Seminář je určen pro příjemce 51. výzvy a 52. výzvy, SC 4.2 Zvýšení kvality vzdělávání prostřednictvím posílení inkluze v multikulturní společnosti. Účast na semináři je omezena z kapacitních důvodů na max. 20 míst, za každého příjemce prosíme, přihlašujte maximálně jednoho zástupce. Program: Pravidla OP PPR pro projekty v realizaci, finanční řízení projektů,