Výzvy

Výzva č. 37 – Modernizace zařízení a vybavení pražských škol II

Prioritní osa:4. Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanostiSpecifický cíl
SC 4.1 Navýšení kapacity a zkvalitnění předškolního, základního a středního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti do 3 let
Stav:Uzavřená
Datum vyhlášení výzvy:25.10.2017
Zahájení příjmu žádostí:27.11.2017
Ukončení příjmu žádostí:29.3.2018
Celková alokace:323,9 mil. Kč
Alokace na váš projekt:0,6 - 15 mil. Kč

Informace:

Rada hl. m. Prahy schválila dne 6. 4. 2020 revokaci výzvy č. 37 – Modernizace zařízení a vybavení pražských škol II. Tato revize nabývá účinnosti od 6. 4. 2020.

Obsahem revokace bylo navýšení alokace z 200 mil. Kč na 323 935 353 Kč. Díky navýšení alokace výzvy budou podpořeny projekty, které byly zařazeny do zásobníku náhradních projektů (podporu těchto projektů schválilo ZHMP č. usn. 7/13 dne 23. 5. 2019). S tím souvisí i úprava nejzazšího data pro ukončení fyzické realizace projektu, které se upravuje následovně: 31. 12. 2020 / 31. 12. 2021 a úprava časové způsobilosti, která se posouvá až do 31. 12. 2021. (datum 31. 12. 2021 se týká pouze projektů, které byly zařazeny do zásobníku náhradních projektů, viz usnesení RHMP – ZDE)


Finální výsledky věcného hodnocení projektů předložených do výzvy č. 37 – ZDE


Dne 24. 9. 2018 byla u projektů předložených ve výzvě č. 37 ukončena první fáze hodnocení a výběru projektů „kontrola přijatelnosti a formálních náležitostí“. V této fázi bylo posuzováno celkem 208 žádostí o podporu s celkovými způsobilými náklady  484 756 618,13 Kč, z toho splnilo formální náležitosti a podmínky přijatelnosti celkem 197 žádostí o podporu s celkovými způsobilými náklady 460 033 422,97 Kč. 9 žádostí o podporu, s celkovými způsobilými náklady 20 012 596,16 Kč, bylo v rámci formálního hodnocení vyřazeno a 2 žádosti o podporu, s celkovými způsobilými náklady 4 710 599,00 Kč, byly staženy žadatelem.

U projektů, které úspěšně prošly kontrolou přijatelnosti a formálních náležitostí, v současné době probíhá věcné hodnocení.


Rada hl. m. Prahy dne 30. srpna 2018 schválila navýšení alokace 37. výzvy.

V rámci této výzvy dochází k navýšení alokace ze 100 mil. Kč na 200 mil. Kč. Adekvátně budou navýšeny jednotlivé skupiny aktivit výzvy. Skupina aktivit A bude navýšena ze 45 mil. Kč na 90 mil Kč, skupina aktivit B bude navýšena ze 45 mil. Kč na 90 mil. Kč a skupina aktivit C bude navýšena z 10 mil. Kč na 20 mil. Kč Příjem žádostí o podporu byl ve výzvě č. 37 ukončen. Řídicí orgán v této výzvě eviduje výrazný převis požadovaných prostředků nad celkovou alokací výzvy. Navýšení alokace výzvy je umožněno v návaznosti na schválení revize č. 2 programového dokumentu Operačního programu Praha – pól růstu ČR, v rámci které došlo k realokaci finančních prostředků z prioritní osy 2 do prioritní osy 4.

Usnesení RHMP: http://zastupitelstvo.praha.eu/ina2014/tedusndetail.aspx?id=536094


Dne 29. 3. 2018 byl ukončen příjem žádostí o podporu ve výzvě č. 37 – Modernizace zařízení a vybavení pražských škol II. Celkem bylo předloženo 208 žádostí o podporu v objemu 484 756 618,13 Kč.

Předložené žádosti budou nyní procházet kontrolou přijatelnosti a formálních náležitostí.


Rada hl. m. Prahy schválila dne 24. 10. 2017 vyhlášení výzvy č. 37 Modernizace zařízení a vybavení pražských škol II.

Výzva je zacílena na zvýšení kvality a dostupnosti infrastruktury na školách. Ve výzvě bude podporována modernizace zařízení a vybavení na školách v návaznosti na MAP/KAP. Konzultace projektových záměrů probíhají od 25. října 2017 do 23. března 2018.

Aktuální text výzvy č. 37 – Modernizace zařízení a vybavení pražských škol II, platný od 6. 4. 2020

Text výzvy č. 37 – Modernizace zařízení a vybavení pražských škol II

Text výzvy č. 37 (verze pro tisk)

 

Vzor Smlouvy o financování

Vzor Podmínek realizace

 

Povinné přílohy žádosti o podporu (kompletní výčet příloh je uveden v textu výzvy):

 

Povinné přílohy předkládané při předložení žádosti o podporu dle charakteru projektu, tzn. relevantní pouze pro některé projekty (tj. příloha je obsahově či jinak relevantní):

  • Projektová dokumentace
  • Rozpočet stavebních výdajů projektu
  • Územní souhlas, územní rozhodnutí a další dokumenty – dle zákona č. 183/2006 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů
  • Stanovisko k posouzení vlivů na životní prostředí
  • Doklady o právní subjektivitě žadatele (pokud nedojde k validaci přes IČ v MS2014+)

 

Kritéria pro hodnocení projektů:

 

V souvislosti s vyhlášením výzev upozorňujeme žadatele na související dokumenty, které jsou klíčové pro správné vyplnění žádosti a které doporučujeme pečlivě prostudovat:

 

Časté dotazy:

 

Dále upozorňujeme žadatele, že podklady pro ekonomické hodnocení projektu, tedy Studie proveditelnosti a CBA, jsou přílohy, u nichž žadatel nemá možnost opravy či doplnění v rámci formálního hodnocení. Pokud tyto podklady nejsou předloženy v souladu se závaznou metodikou OP PPR a v požadované struktuře dle této metodiky, žádost o podporu bude vyřazena z procesu schvalování.

Žádost o podporu z OP PPR se zpracovává v elektronickém formuláři v IS KP14+, který naleznete na adrese: https://mseu.mssf.cz.

 

Semináře pro žadatele

Odbor evropských fondů MHMP připravil pro žadatele ve výzvě č. 37 seminář, který se bude konat 21. listopadu 2017 od 13:00 do 17:00 a 30. listopadu 2017 od 9:30 do 13:00, ve Škodově paláci, Jungmannova 35/29, 110 00 Praha 1, v zasedací místnosti č. 201. Registrace na seminář bude možná prostřednictvím webových stránek www.penizeproprahu.cz v sekci Semináře. Seminář 21. 11. 2017 a Seminář 30. 11. 2017.

Seminář pro žadatele – modul CBA

Odbor evropských fondů MHMP připravil pro žadatele ve výzvě č. 36 – Navýšení kapacity předškolního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti II a výzvě č. 37 – Modernizace zařízení a vybavení pražských škol II seminář zaměřený na modul CBA.

Seminář se bude konat 30. listopadu 2017 od 14:00 do 15:00, ve Škodově paláci, Jungmannova 35/29, 110 00 Praha 1, v zasedací místnosti č. 201. Registrace na seminář je možná prostřednictvím webových stránek www.penizeproprahu.cz v sekci Semináře.


Poradíme Vám s touto výzvou

    Jana Olíková
    Projektová manažerka
    jana.olikova@praha.eu Více ...
    Soukromý: Veronika Fialová
    Programová manažerka
    veronika.fialova@praha.eu Více ...
    Martina Vošvrdová
    Projektová manažerka
    martina.vosvrdova@praha.eu Více ...
    Kristýna Hulová
    Finanční manažerka
    kristyna.hulova@praha.eu Více ...
Harmonogram výzev


Semináře


29.6.2022

Seminář pro příjemce 48. výzvy (PO 4) Datum konání: 29. června 2022, 9:00-13:00


Odbor evropských fondů MHMP připravil seminář pro příjemce prioritní osy č. 4 k výzvě č. 48 – Modernizace zařízení a vybavení pražských škol III. Registrace na seminář je možná prostřednictvím webových stránek www.penizeproprahu.cz v sekci Semináře: Seminář pro příjemce – výzva č. 48 (PO4) – termín 29. 6. 2022 Čas

12.10.2022

Seminář pro příjemce 48. výzvy (PO 4) Datum konání: 12. října 2022, 9:30-13:30


Odbor evropských fondů MHMP připravil seminář pro příjemce prioritní osy č. 4 k výzvě č. 48 – Modernizace zařízení a vybavení pražských škol III. Registrace na seminář je možná prostřednictvím webových stránek www.penizeproprahu.cz v sekci Semináře: Seminář pro příjemce – výzva č. 48 (PO4) – termín 12. 10. 2022 Čas