Filtrovat podle prioritních os: | 1 2 3 4 | ||
Specifický cíl: |
Modernizace vzduchotechnických zařízení ve stanicích metra – stanice Malostranská
Projekt „Modernizace vzduchotechnických zařízení ve stanicích metra – stanice Malostranská“ spočívá v dosažení energetické úspory prostřednictvím modernizace stávajících zastaralých a energeticky vysoce náročných vzduchotechnických zařízení za moderní energeticky efektivní systém nuceného větrání s rekuperací odpadního tepla. ...Více
Modernizace osvětlení tunelů NM – ZE
Projekt „Modernizace osvětlení tunelů NM – ZE“ spočívá v dosažení energetické úspory prostřednictvím modernizace zastaralého a energeticky vysoce náročného osvětlení traťových tunelů na trase metra A v úseku Náměstí Míru – Flora za moderní energeticky efektivní osvětlovací soustavu. Projekt bude realizován v traťových tunelech a navazujících částech stanic metra Náměstí ...Více
Výměna pohyblivých schodů 613-1-119 až 121, revitalizace stanice a vybudování bezbariérového přístupu ve stanici Jiřího z Poděbrad
Projekt spočívá v dosažení energetické úspory prostřednictvím modernizace stávajících zastaralých a energeticky vysoce náročných eskalátorů za moderní energeticky efektivní eskalátory s vyšší bezpečností provozu a nižšími provozními náklady.Projekt bude realizován ve stanici metra Jiřího z Poděbrad na Praze 3. ...Více
Modernizace osvětlení tunelů KC – HA
Projekt „Modernizace osvětlení tunelů KC – HA“ spočívá v dosažení energetické úspory prostřednictvím modernizace zastaralého a energeticky vysoce náročného osvětlení traťových tunelů na trase metra C v úseku Kačerov – Háje za moderní energeticky efektivní osvětlovací soustavu. Projekt bude realizován v traťových tunelech a navazujících částech stanic Kačerov, Roztyly, Chodov, ...Více
Modernizace PS ev. č. 274, 275, 276 a revitalizace vestibulu stanice Anděl/Na Knížecí
Projekt „Modernizace PS ev. č. 274, 275, 276 a revitalizace vestibulu stanice Anděl/Na Knížecí“ spočívá v dosažení energetické úspory prostřednictvím modernizace stávajících zastaralých a energeticky vysoce náročných eskalátorů za moderní energeticky efektivní eskalátory s vyšší bezpečností provozu a nižšími provozními náklady. Projekt bude realizován v jižní části stanice metra Anděl ...Více
Modernizace stanice metra Opatov
Projekt „Modernizace stanice metra Opatov“ spočívá v dosažení energetické úspory prostřednictvím modernizace stávajících zastaralých a energeticky vysoce náročných zařízení – osvětlovací soustavy stanice a její vzduchotechniky za moderní energeticky efektivní osvětlovací soustavu a systém nuceného větrání s rekuperací odpadního tepla. Projekt bude realizován ve stanici metra Opatov na lince C ...Více
Pořízení 15 ks bateriových trolejbusů typu Kloubový (Kb) – linka 140
Projekt „Pořízení 15 ks bateriových trolejbusů typu Kloubový (Kb)- linka 140“ spočívá v nákupu plně bezemisních trolejbusů, které na lince 140 nahradí stávající zastaralé naftové kloubové autobusy, čímž dojde k významnému snížení produkce hluku a emisí škodlivin z autobusů a k rozvoji nízkouhlíkové multimodální městské dopravy a tím i k ...Více
Pořízení 14 ks standardních elektrobusů
Aby se Pražanům lépe žilo, investuje Praha také do moderních technologií v dopravě. Na lince 154 ze Strašnic na Sídliště Libuš, ale i dalších tak jezdí prvních 14 nových elektrobusů, které město pořídilo z fondů Evropské unie. V Praze bude méně smogu i hluku. A to je jen začátek. Projekt ...Více
Preference B
Cílem projektu je realizovat opatření pro preferenci povrchové městské veřejné dopravy na vybraných lokalitách. Změna dopravního režimu ve všech osmi lokalitách přispěje ke zvýšení rychlosti, plynulosti a spolehlivosti zejména veřejné dopravy, zvýšení srozumitelnosti a tím respektovanosti dopravního režimu (zejména VJP pro preferenci MHD, ale i ochrana pěších na přechodech pro ...Více
Strakonická – rozšíření
Díky financím z evropských fondů je doprava na vytížené Strakonické plynulejší. V úseku mezi zastávkami Dostihová a Barrandovský most vznikl směrem do centra nový, více než dva kilometry dlouhý pruh vyhrazený autobusům a složkám Integrovaného záchranného systému. Cestující v MHD nemusí čekat v kolonách a do Prahy se tak dostanou ...Více
SOŠ Jarov – stavební úpravy, projekt energetické úspory v objektech škol Pod Táborem 141/6, Praha 9
Předmětem projektu je objekt Střední odborné školy Jarov, který se nachází v areálu botanické zahrady školy na adrese Pod Táborem 141/6. Jedná se o objekt vazárny květin, sloužící studentům především k pracovní činnosti v době výuky. Záměrem je přeměnit dosavadní energeticky náročnou budovu na budovu s téměř nulovou spotřebou vybavenou ...Více
Administrativní budovy radnice MČ Praha 14- pilotní projekt energetických úspor
Projekt „Administrativní budovy radnice MČ Praha 14- pilotní projekt energetických úspor“ spočívá v dosažení energetických úspor prostřednictvím revitalizace energeticky náročných městských budov ÚMČ Praha 14 na energeticky vysoce efektivní budovy s využitím obnovitelných zdrojů energie, integraci inteligentních BMS na bázi IT řešení a prvků zeleně s využitím dešťové vody. Projekt ...Více
Vybudování záchytného parkoviště systému P+R v Radotíně
Cílem projektu „Vybudování záchytného parkoviště systému P+R v Radotíně“ je udržitelná mobilita a energetické úspory, Zvyšování atraktivity užívání městské veřejné dopravy. V rámci realizace projektu dojde k: samotné realizaci (stavební práce) P+R s celkovou kapacitou 240 park. míst (z toho 13 pro VZP, 4 pro elektromobily), úspor emisí; CO2 135,5 ...Více
Pilotní projekt přeměny budovy střední školy Českobrodská 362/32a na energeticky soběstačnou
Na začátku rekonstrukce školy na Českobrodské ulici byl cíl dosáhnout téměř nulové spotřeby energie. Po bezmála šesti letech usilovné práce se budova proměnila na energeticky plusovou, což znamená, že vyrobí víc energie, než spotřebuje. Energie je přitom jen jedním prvkem z komplexní mozaiky udržitelnosti, která byla jako první u nás ...Více
Modernizace hlavního větrání ve větracích šachtách tras metra A,B,C – trasa I.C – etapa II.
Projekt Modernizace hlavního větrání ve větracích šachtách tras metra A,B,C – trasa I.C – etapa II., spočívá v dosažení energetické úspory prostřednictvím modernizace stávajících technicky zastaralých a energeticky náročných ventilátorů ve strojovnách hlavního větrání za moderní, energeticky efektivní. Projekt bude realizován v úseku stanic metra Vyšehrad – Kačerov na trase ...Více
Výstavba P+R Černý Most
Prostředky z evropských fondů ulevily Praze od provozu. Díky nim vyrostl na Černém Mostě nový parkovací dům pro více než 880 aut, která by jinak mířila do centra. Méně aut ve městě znamená nižší emise z dopravy a víc místa pro lidi. Praha je tak zase o krok blíž k ...Více
Modernizace pohyblivých schodů ve stanici Palmovka, východ: 311, 312 a 313
Cílem projektu je přispět k naplnění cílů Operačního programu Praha- pól růstu ČR v oblasti energetických úspor v městských objektech a zvýšení efektivity energetických zařízení pro zajištění provozu městské veřejné dopravy. ...Více
Modernizace hlavního větrání ve větracích šachtách tras metra A,B,C – trasa I.C
Cílem celého projektu je energetická úspora dosažená modernizací hlavního větrání ve větracích šachtách tras metra A,B,C-trasa I.C. Díky modernizaci stávajících zastaralých a energeticky náročných ventilátorů ve strojovnách hlavního větrání vznikne úspora elektrické energie. ...Více
Modernizace vzduchotechnických zařízení ve stanicích metra – stanice Smíchovské nádraží
Smyslem projektu je přispět k naplnění cílů Operačního programu Praha – pól růstu ČR v oblasti energetických úspor v městských objektech a zvýšení efektivity energetických zařízení pro zajištění provozu městské veřejné dopravy. ...Více
Modernizace osvětlení stanice metra Jinonice
Smyslem projektu je přispět k naplnění cílů Operačního programu Praha – pól růstu ČR v oblasti energetických úspor v městských objektech a zvýšení efektivity energetických zařízení pro zajištění provozu městské veřejné dopravy. ...Více