Výzvy

V rámci 61. výzvy OP PPR je možné čerpat rezervu na stavební práce. Více informací naleznete v Rozhodnutí ředitele evropských fondů, které je uloženo na stránce výzvy č. 61 v sekci dokumenty.   ***   

Výzva č. 61 – Navýšení kapacity zařízení pro poskytování péče o děti

Prioritní osa:4. Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanostiSpecifický cíl
SC 4.1 Navýšení kapacity a zkvalitnění předškolního, základního a středního vzdělávání a zařízení pro poskytování péče o děti do 3 let
Stav:Příjem žádostí
Datum vyhlášení výzvy:10.9.2021
Zahájení příjmu žádostí:11.11.2021
Ukončení příjmu žádostí:27.3.2022
Celková alokace:50 mil.
Alokace na váš projekt:0,5 - 10 mil.

Informace:

Rozhodnutí ředitele evropských fondů č. 8/2021 – možnost čerpat rezervu na stavební práce

V posledních měsících dochází k výraznému a přetrvávajícímu nárůstu cen stavebních prací a materiálů. Řídicí orgán proto upravil pravidla v rámci aktuální 61. výzvy a umožňuje nově žadatelům, aby při zpracovávání žádosti o podporu vytvořili v rozpočtu položku „rezerva na stavební práce“. K této položce se mohou vázat prostředky ve výši max. 15 % rozpočtu určeného na stavební práce vč. materiálu. Pokud bude růst cen prací a materiálů ve stavebnictví dále pokračovat, budou žadatelé/příjemci oprávněni toto zdražení hradit právě z položky „rezerva na stavební práce“. Podmínkou využití rezervy je samozřejmě průkazné doložení nárůstu cen. Pro příjemce jde i tak o vítanou možnost úhrady zdražení, které by jinak musel zaplatit z vlastních zdrojů.


Rada hl. m. Prahy schválila dne 6. září 2021 vyhlášení výzvy č. 61 Navýšení kapacity zařízení pro poskytování péče o děti 

Účelem vyhlášené výzvy je rozšířit potenciál zaměstnanosti rodičů s malými dětmi, navýšit kapacitu cenově dostupných zařízení péče o děti do zahájení povinné školní docházky a zajistit rovný přístup ke vzdělávání.

Text výzvy č. 61 Navýšení kapacity zařízení pro poskytování péče o děti

Povinné přílohy žádosti o podporu (kompletní výčet příloh je uveden v textu výzvy):


Povinné přílohy předkládané při předložení žádosti o podporu dle charakteru projektu, tzn. relevantní pouze pro některé projekty (tj. příloha je obsahově či jinak relevantní):

  • Podklady pro ekonomické hodnocení projektu – Finanční analýza a zjednodušená ekonomická analýza zpracovaná v modulu CBA v MS2014+ (předkládané projekty s celkovými způsobilými výdaji do 5 mil. Kč tuto přílohu nedokládají, viz Metodika pro zpracování studie proveditelnosti pro prioritní osu 4)
  • Projektová dokumentace
  • Rozpočet stavebních výdajů projektu
  • Územní souhlas, územní rozhodnutí a další dokumenty – dle zákona č. 183/2006 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů
  • Doklady o právní subjektivitě žadatele (pokud nedojde k validaci přes IČ v MS2014+)
  • Stanovisko k posouzení vlivů na životní prostředí

Kritéria pro hodnocení projektů:


Dokumenty:

V souvislosti s vyhlášením výzev upozorňujeme žadatele na související dokumenty, které jsou klíčové pro správné vyplnění žádosti a které doporučujeme pečlivě prostudovat:


Časté dotazy:

Dále upozorňujeme žadatele, že podklady pro ekonomické hodnocení projektu, tedy Studie proveditelnosti a CBA, jsou přílohy, u nichž žadatel nemá možnost opravy či doplnění v rámci formálního hodnocení. Pokud tyto podklady nejsou předloženy v souladu se závaznou metodikou OP PPR a v požadované struktuře dle této metodiky, žádost o podporu bude vyřazena z procesu schvalování.

Žádost o podporu z OP PPR se zpracovává v elektronickém formuláři v IS KP14+, který naleznete na adrese: https://mseu.mssf.cz.

Konzultace projektových záměrů probíhají od 15. září 2021 do 24. března 2022.


Semináře pro žadatele:

Z důvodu nízkého počtu žadatelů nejsou prezenční semináře plánovány. Je možné sjednat individuální osobní konzultaci, případně využít e-mailového či telefonického kontaktu. Pro sjednání konzultace využijte kontaktní údaje níže.


Poradíme Vám s touto výzvou

    Martina Vošvrdová
    Projektová manažerka
    martina.vosvrdova@praha.eu Více ...
    Gabriela Valová
    Projektová manažerka
    gabriela.valova@praha.eu Více ...
    Jana Olíková
    Projektová manažerka
    jana.olikova@praha.eu Více ...
    Jan Ryšavý
    Projektový manažer
    jan.rysavy@praha.eu Více ...
    Pavla Netolická
    Projektová manažerka
    pavla.netolicka@praha.eu Více ...
    Daniela Hořejší
    Projektová manažerka
    daniela.horejsi@praha.eu Více ...
Harmonogram výzev


Semináře


15.7.2020

Seminář pro příjemce výzvy č. 51. výzvy a 52. výzvy (PO4) – termín 15. 7. 2020 v čase 13:00 – 16:00


Seminář je určen pro příjemce 51. výzvy a 52. výzvy, SC 4.2 Zvýšení kvality vzdělávání prostřednictvím posílení inkluze v multikulturní společnosti. Účast na semináři je omezena z kapacitních důvodů na max. 20 míst, za každého příjemce prosíme, přihlašujte maximálně jednoho zástupce. Program: Pravidla OP PPR pro projekty v realizaci, finanční řízení projektů,

15.7.2020

Seminář pro příjemce výzvy č. 51. výzvy a 52. výzvy (PO4) – termín 15. 7. 2020 v čase 9:00 – 12:00


Seminář je určen pro příjemce 51. výzvy a 52. výzvy, SC 4.2 Zvýšení kvality vzdělávání prostřednictvím posílení inkluze v multikulturní společnosti. Účast na semináři je omezena z kapacitních důvodů na max. 20 míst, za každého příjemce prosíme, přihlašujte maximálně jednoho zástupce. Program: Pravidla OP PPR pro projekty v realizaci, finanční řízení projektů,