Filtrovat podle prioritních os: | 1 2 3 4 | ||
Specifický cíl: |
Šablony OP PPR pro DKSŠ Platnéřská
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ, projektová výuka, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedag. pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Založení a provoz komunitního centra Sami sobě, neb jako doma 2
Předmětem předkládaného projektu je pokračování provozu již úspěšně fungujícího komunitního centra v Praze. Zařízení nabídne komunitní aktivity např. seniorům, osobám zdravotně postiženým a rodičům s dětmi v nepříznivé sociální situaci. Realizovány budou zejména aktivizační kulturní, vzdělávací a pohybové aktivity. Délka projektu je stanovena na 19 měsíců. Podpořeno bude celkem minimálně ...Více
ScioŠkola P6 – inkluze a multikulturní vzdělávání – 28. výzva
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ, projektová výuka, osobnostní rozvoj pedag. pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí. ...Více
Modernizace zařízení a vybavení škol P14 – polytechnické učebny a výtah
Projekt se zaměřuje na modernizaci zařízení a vybavení pražských škol v podobě investice do infrastruktury a zařízení pro vzdělávání a jeho zkvalitnění na území MČ Prahy 14. Modernizace zařízení a pořízení nového vybavení bude zaměřeno na rozvoj polytechnických dovedností žáků a zajištění bezbariérovosti přístupu dětí. Plánovaný projekt umožní vybudovat 4 ...Více
Investice do FZŠ PedF UK, Praha 13, Trávníčkova 1744 za účelem zvýšení kvality a dostupnosti základního vzdělávání a investice do pořízení výukových pomůcek pro práci se žáky dle SVP a do vybavení potřebného pro rozvoj čtenářské a informační gramotnosti
Projekt vychází z analýzy situace a to na základě dotazníkového šetření mezi vedením školy, pedagogy a rodiči. Byly porovnány potřeby s okolními školami, Analýzou MAP, KAP, daty ČŠI a mezinárodními daty PISA. Byly vybrány oblasti investic, aby naplnily potřeby CS. Průzkumem trhu bylo vybráno vybavení tak, aby dle 3E naplnilo ...Více
Dětská skupina Klíček
V rámci projektu vznikne pro zaměstnance Magistrátu HMP dětská skupina (podniková forma zařízení) s kapacitou 12 míst pro děti od 2 let do zahájení povinné školní docházky podle z. č. 247/2014 Sb. ve vlastním objektu, Jungmannova 747/28, 110 00 Praha 1. Provoz dětské skupiny bude celoroční s denním režimem. Doba ...Více
Inkluze a multikulturní vzdělávání – MŠ Josefínka a Vendelínek
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol a komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Společně si rozumíme SMVV
kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů / zákon. zástupců ve školách, projektová výuka, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Inkluze a MŠ Jahoda II
Projekt je zaměřen na kombinace následujících témat: personální podpora škol, projektová výuka, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Barevný rok s kamarády
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů / zákon. zástupců ve školách, projektová výuka, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedag. pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
GULE – Gastronomie Umožňující Lidem Existovat
GULE (Gastronomie Umožňující Lidem Existovat) je projektem mobilní cukrářsko-pekařské gastro-provozovny s kavárnou (Food trucku), v rámci něhož budou v souladu s principy sociálního podnikání vytvořena pracovní místa pro cílovou skupinu zdravotně znevýhodněných osob (2,0 úvazku z celkových 3,75 = 53,3% úvazků obsazených CS) na pracovní pozici Obsluha Food trucku. Hlavním ...Více
ZŠ Livingston šablony Praha
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů / zákon. zástupců ve školách, projektová výuka, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedag. pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Společně si rozumíme SPSF
Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Dále nová forma výuky, zvyšování kompetencí pedagogického sboru, zvýšení prestiže školy a její konkurenceschopnosti ...Více
Multikulturní vzdělávání v PlayWisely
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol a komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Společně si rozumíme GNVP
kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů / zákon. zástupců ve školách, projektová výuka, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. DOPLŇTE: Roční obrat organizace v EUR: 1 983 187 Údaje o CS: – celkový počet dětí/žáků 647 – počet dětí/žáků s OMJ ...Více
Společně si rozumíme Bean B
kombinaci následujících témat: projektová výuka, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Společně si rozumíme Bean A
kombinaci následujících témat: projektová výuka, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. DOPLŇTE: Roční obrat organizace v EUR: 926 634 Údaje o CS: – celkový počet dětí/žáků: 512 – počet dětí/žáků s OMJ na škole: 49 ...Více
Společně si rozumíme GJH
kombinaci následujících témat: projektová výuka, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Jak to dělat světově
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů / zákon. zástupců ve školách, projektová výuka, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedag. pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
ScioŠkola P11 – inkluze a multikulturní vzdělávání – 28. výzva
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ, projektová výuka, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více