Filtrovat podle prioritních os: | 1 2 3 4 | ||
Specifický cíl: |
Projektová výuka na Evangelické akademii Praha
Cílem projektu je posílení proinkluzivního prostředí školy v současné multikulturní společnosti, které přispěje k sociální soudržnosti, chápání a respektování sociokulturních rozmanitostí a vztahu k okolnímu prostředí. Cílem projektu je rozvoj empatie, solidarity a respektu mladých lidí k sociokulturní rozmanitosti a k lidem se zdravotním a mentálním hendikepem. Zároveň posílit aktivní ...Více
Podpora integrace žáků s OMJ na ZŠ Kunratice
Cílem projektu v oblasti personální podpory je zapojení dvojjazyčného školního asistenta na 1,0 úvazku do výuky i mimo ni po dobu 18 měsíců. Školní asistent bude asistovat pedagogům, kteří ve svých ročnících pracují s dětmi s OMJ. Přímá podpora žákům s OMJ bude poskytnuta formou intenzivních kurzů češtiny jako druhého ...Více
Společně ve škole
Cílem projektu je dosáhnout stavu, kdy děti s OMJ se budou do školního procesu zapojovat s minimem problémů. Škola bude mít prostředky i dostatečně vzdělaný pedagogický sbor, aby tyto děti dostaly maximální podporu. Zároveň se u učitelů i u žáků bude zvyšovat povědomí o multikulturním světě. Za důležité to považujeme ...Více
Dveře dokořán
Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Úkolem projektu je zejména podpora dětí s OMJ a to formou individuálního přístupu školního ...Více
Naše Evropa
Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). ...Více
Inkluze a multikulturní vzdělávání v ZŠ s RVJ K Milíčovu
Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Úkolem je zrealizovat přímou podporu dětí s OMJ doučováním, na kterém se budou podílet ...Více
Za kamarády do světa
Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem. Projekt je cíleně zaměřen na podporu dětí s OMJ a to formou doučování českého jazyka a podporou ...Více
Rozvoj multikulturního vzdělávání na Konzervatoři Duncan Centre
Cílem projektu je posílit začlenění žáků z různých sociokulturních prostředí do života školy a pomáhat jim při překonávání různých překážek (jazykových i sociálních). Toho lze dosáhnout rozvojem vybavenosti pedagogů při práci se žáky z jiného kulturního prostředí (pedagogové získají zkušenosti prostřednictvím stáží na zahraničních školách i dalšího vzdělávání ).Cílem je ...Více
Kamarádi z velké dálky
Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem. V projektu je plánováno zapojit práci dvojjazyčného školního asistenta a doučování českého jazyka. Učitelé budou podpořeni formou ...Více
Rozvoj a stabilita klubů R-Mosty
Cílem projektu je stabilizovat jedno z nejstarších pražských nízkoprahových zařízení pro děti a mládež, jehož počátky sahají do roku 1992. Projekt pojímá obě formy služby, tedy terénní i ambulantní. Terénní formou je streetwork ve speciálně upraveném autobusu Uličník (oceněn magistrátem v roce 2017 1. místem v soutěži prevence kriminality v ...Více
Vzděláváme se společně
Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem. Úkolem projektu je poskytnutí maximální podpory žákům s odlišným mateřským jazykem tak, aby byli schopni se co ...Více
Šablony OP PPR pro MŠ a ZŠ sv. Augustina
Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Úkolem projektu je cílená podpora žáků s OMJ (díky zapojení dvojjazyčného školního asistenta na ...Více
Komunitní centrum Jako doma
Cílem projektu je poskytnout alespoň 40 ženám v sociální tísni přístup k adekvátním službám a aktivitám, které reflektují jejich specifické potřeby a na jejichž podobě se aktivně podílejí. Cíle bude dosaženo prostřednictvím realizace komunitně vzdělávacího centra, které bude fungovat na principu participativního a partnerského přístupu v práci se sociálně vyloučenými ...Více
Multikulturní šablony pro ZŠ Kořenského
Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Úkolem je podpořit schopnost pedagogů ZŠ Kořenského vypořádat se s rostoucím počtem žáků s ...Více
Multikulturní šablony pro MŠ DUHA
Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Úkolem je podpořit schopnost kooperace pedagogů s rostoucím trendem počtu dětí s OMJ. Žadatel ...Více
Podpora inkluzivního prostředí v ZŠ waldorfská
Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). ...Více
Svět mezi dětmi v MŠ Voráčovská
Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). V plánu je rozšířit své znalosti v oblasti multikulturních tradic, zvyklostí a vzdělávacích programech. ...Více
ZŠ Táborská Praha
Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Zvýšení kvalit vzdělávání prostřednictvím posílení inkluze v multikulturní společnosti. Podpora základní školy především ve ...Více
ZŠ a MŠ Mendíků – multikulturní vzdělávání
Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). Úkolem projektu je personální podpora škol, projektová výuka, doučování, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedag. ...Více
Podpora multikulturního vzdělávání
Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ). V rámci projektu máme v plánu využít personální podporu dvojjazyčného asistenta a v rámci ...Více