Realizované projekty

Zimní bulletin OP PPR   ***      ***   

Učitel v roli Tvůrce

Prioritní osa:4. Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti
Specifický cíl:SC 4.2 Zvýšení kvality vzdělávání prostřednictvím posílení inkluze v multikulturní společnosti
Registrační číslo:CZ.07.4.680.00.015_005.0000054
Zaměření projektu:Projekt poskytne metodickou podporu při zavedení inkluzivních principů na základních a středních školách v Praze prostřednictvím dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků, jenž pracuje se sebezkušeností pedagogů a je postaveno na principu Učitel v roli Tvůrce. Pedagogickým pracovníkům se dostane nového pohledu na vlastní psychohygienu a inspirativních technik pro práci ve výuce včetně nástrojů, které budou moci využít přímo ve výuce.
Žadatel:Academia Ireas, o. p. s.
Partner:-
Výše schválené podpory:4 029 071,25 Kč Kč
Harmonogram:

Datum zahájení projektu: 1. 10. 2016
Datum ukončení projektu: 30. 6. 2018

WWW:www.ireas.cz

Projekt se zaměřuje na zvyšování kompetencí pedagogických pracovníků, případně dalších pracovníků působících ve vzdělávání pro inkluzivní, inovativní a kvalitní výuku a na vzájemnou výměnu zkušeností v této oblasti. Jeho cílem je poskytnout metodickou podporu při zavedení inkluzivních principů na základních a středních školách v Praze prostřednictvím dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků, které pracuje se sebezkušeností pedagogů a je postaveno na principu Učitel v roli Tvůrce. Tato podpora bude poskytnuta cca 80 pedagogickým pracovníkům.
Systém práce a filozofie, kterou dalšího vzdělávání pedagogických pracovníků nabízí, má své specifikum hlavně v důrazu na práci s učitelem, protože jakékoliv návody a techniky ve výuce nenahradí pedagogickou intuici a sebejistotu a možnost osobního rozvoje, kterou budou moci učitelé využít a stát se pedagogy, kteří tak snadno nevyhoří a nenechají se znejistit v jakékoliv nové situaci, kterou s sebou budou děti s potřebou podpůrných opatření přinášet.
V zapojených školách chceme vzdělávání nastartovat nebo podpořit systém změn, které povedou ke spokojenějším pedagogům i dětem, které všechny bez rozdílu dostanou díky inovativnímu přístupu pedagogů stejnou šanci uspět.