Odborný průvodce žáků s odlišným mateřským jazykem na školním poradenském pracovišti ZŠ
| Prioritní osa: | 4. Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti | |
| Specifický cíl: | SC 4.2 Zvýšení kvality vzdělávání prostřednictvím posílení inkluze v multikulturní společnosti | |
| Registrační číslo: | CZ.07.4.68/0.0/0.0/19_068/0001443 | |
| Zaměření projektu: | Projekt bude zaměřen na rozšíření školního poradenského pracoviště ZŠ o pozici odb. průvodce žáků s OMJ s metodickou podporou akad. pracovníků Pedagogické fakulty UK. V projektu budou posíleny specifické kompetence škol, učitelů i žáků ZŠ v oblastech demokratické kultury a dialogizace vyučování ve třídě. Hl. výstupem bude vytvoření a ověření příručky, která má ve svém obsahu specifikován postup pro vedení školy, třídního učitele a průvodce žáků s OMJ pro jejich adaptaci ve školním prostředí. | |
| Žadatel: | Univerzita Karlova | |
| Partner: | - | |
| Výše schválené podpory: | 7 510 512 Kč | |
| Harmonogram: | 01.06.2020 - | |
| WWW: | www.cuni.cz |
Projekt bude zaměřen na rozšíření školního poradenského pracoviště ZŠ o pozici odb. průvodce žáků s OMJ s metodickou podporou akad. pracovníků Pedagogické fakulty UK. V projektu budou posíleny specifické kompetence škol, učitelů i žáků ZŠ v oblastech demokratické kultury a dialogizace vyučování ve třídě. Hl. výstupem bude vytvoření a ověření příručky, která má ve svém obsahu specifikován postup pro vedení školy, třídního učitele a průvodce žáků s OMJ pro jejich adaptaci ve školním prostředí.