Filtrovat podle prioritních os: | 1 2 3 4 | ||
Specifický cíl: |
MŠ b fresh Praha 49
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů / zákonných zástupců ve školách, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Výzva 49 1KŠPA
Projekt je zaměřen na: přímou podporu dětí s OMJ a jejich rodičů / zákonných zástupců ve školách, projektovou výuku, komunitní aktivity a podporu inkluzivního prostředí škol. ...Více
Trojské gymnázium 49
Projekt je zaměřen na jedno z/kombinaci následujících témat: projektová výuka, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzního prostředí škol. ...Více
Venkovní učebna aneb pojďme se učit ven
Cílem projektu je modernizace a vybavení mateřské školy řešící vznik dvou venkovních učeben s bezbariérovým přístupem. Součástí je i pořízení vybavení, které zlepší kvalitu a možnosti předškolního vzdělávání žáků ZŠ a partnerské organizace ZŠ T.G.Masaryka. ...Více
Jsme IN – INspirováno INkluzí III.
Projekt je zaměřen na personální podporu školy, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů / zákonných zástupců ve škole, projektová výuka, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
FZŠ U Studánky 49
Projekt je zaměřen na jedno z/kombinaci následujících témat: projektová výuka, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
spolupráce s rodiči, stáže
Projekt je zaměřen na jedno z/kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů / zákonných zástupců ve školách, projektová výuka, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Šablony 2020
Projekt je zaměřen na jedné straně pro žáky s OMJ uskutečněním doučování a projektové výuky a na druhé straně si pedagogové zlepší své znalosti, kompetence a dovednosti zahraničními stážemi a DVPP. Do projektu je zařazen volnočasový klub se zaměřením na floristiku. Pozornost řešitelů je soustředěna i na komunitně osvětová vzdělávání. ...Více
Společným vzděláváním ke společnému soužití 3
Projekt propojuje následujících témata: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů/zákonných zástupců ve školách, projektová výuka, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Multikulturní šablony II pro ZŠ a MŠ Kořenského
Projekt je zaměřen na jedno z/kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů / zákonných zástupců ve školách, projektová výuka, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Multikulturní šablony II pro ZŠ a MŠ Grafická
Projekt je zaměřen na jedno z/kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů / zákonných zástupců ve školách, projektová výuka, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Multikulturní šablony pro MŠ Nad Palatou
Projekt je zaměřen na jedno z/kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů / zákonných zástupců ve školách, projektová výuka, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Bez hranic
Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: projektová výuka, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Zkvalitnění vzdělávání na Základní škole genpor. Františka Peřiny
Cílem projektu je rozvoj přírodních, jazykových a digitálních kompetencí žáků ZŠ genpor. Františka Peřiny Praha – Řepy, Socháňova 1139 a dalších spolupracujících škol. Tohoto cíle bude dosaženo: – vybudováním učebny pro jazykovou výuku včetně práce s digitálními technologiemi, – vybudováním učebny pro výuku přírodních věd včetně práce s digitálními technologiemi, ...Více
Modernizace poskytovaných služeb v Pobytovém rehabilitačním a rekvalifikačním středisku pro nevidomé Dědina, o.p.s.
Předmětem projektu je rekonstrukce jediného střediska v České republice, které se zabývá službami rekvalifikace a rehabilitace nevidomých a slabozrakých. Středisko umožňuje nevidomým a těžce zrakově postiženým lidem absolvovat intenzivní kurzy v programu sociální rehabilitace, sociálně terapeutických dílen a pracovní rehabilitace, na které navazuje rekvalifikace s následným pracovním uplatněním. Předmětem jsou ...Více
Společně poznáváme místo, kde žiji
Projekt je zaměřen na jedno z/kombinaci následujících témat: přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů / zákonných zástupců ve školách, projektová výuka, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Multikultura v naší MŠ
Projekt je zaměřen na jedno z kombinaci následujících témat: vzdělávání a osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více
Naše škola a svět kolem nás II
Projekt je zaměřen na jedno z/kombinaci následujících témat: přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů / zákonných zástupců ve školách, projektová výuka, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků škol a komunitní aktivity. ...Více
Modernizace zařízení a vybavení učebny fyziky
Smyslem projektu je vytvoření kvalitních materiálních podmínek pro inovaci výuky a rozvoje odborných kompetencí žáků školy v oblasti fyziky v FZŠ Drtinova. Cílem projektu je modernizovat zařízení a vybavení učebny fyziky a posílit tím odborné kompetence žáků. Uvedeného cíle bude dosaženo prostřednictvím nákupu a následné instalace zařízení a vybavení odborné ...Více
Multikulturní šablony pro MŠ Slunéčko
Projekt je zaměřen na jedno z/kombinaci následujících témat: personální podpora škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. ...Více